Gå til innhold

Folk leser det de vil lese/se eller?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det er en del misforståelser her noen ganger. Ts kan gjøre det tydelig i tråden at det ikke er slik det er, men likevel svarer noen som om det er det. Dette skjer i datingtrådene. 

Et eksempel var ei som var irritert på kompisen sin fordi han ikke sa ifra om noe. Hun skrev tydelig at han var bare en kompis men likevel fikk et par det til som at de datet! 

Anonymkode: 4a054...e02

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Folk leser det de tror det står 😂

Anonymkode: 5eccb...1ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel de samme menneskene som elsker å høre sin egen stemme. 

Anonymkode: 06421...368

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det også andre ting jeg legger merke til, når noen skriver et innlegg om at han/hun valgte og ikke gå videre med noen de liker, eller egentlig skulle ønske de kunne blitt sammen med. De har altså valgt bort sjansen/vedkommende.

Da er det noen som svarer "man kan ikke få alle man vil ha" "det er vondt og bli avvist, men en dag kommer en som vil ha DEG" ... Leste de ikke at vedkommende skrev at h'n avviste crushet sitt???! unnskyld meg, men er folk helt fjerne?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en kjent sak. Vi ser det vi vil se, husker det vi vil huske og tolker alt på eget vis. Hjernen vår er ganske subjektiv.

Trodde alle visste det? Og hadde det i bakhodet når man leser andres innlegg/snakket meg andre folk osv..?

Anonymkode: ffd43...758

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er en kjent sak. Vi ser det vi vil se, husker det vi vil huske og tolker alt på eget vis. Hjernen vår er ganske subjektiv.

Trodde alle visste det? Og hadde det i bakhodet når man leser andres innlegg/snakket meg andre folk osv..?

Anonymkode: ffd43...758

nei jeg leser det jeg leser. Jeg prøver så godt jeg kan og se fakta. Det går faktisk ann å lese hva folk skriver uten og vri det om til hva man tror står der. Står det at for eksempel JEG har AVVIST noen, så er det litt utrolig at noen får det til som at jeg ble avvist 😛 

• Liker 1
Skrevet

Det er jammen meg bra vi ikke er sånn som dem

• 5 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser det igjen. Det er tråder hvor folk gir uttrykk for at ingen har dumpet noen eller fått en avslutning, men likevel er det folk som svarer med at "man må godta at man er dumpet" og lignende. Hvorfor ser folk så fort at folk dater og blir dumpet? 
Er det fordi de selv er det og det er en ønsketenking at ts er det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...