AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Jeg er nok ikke lenger så forelsket, for jeg lot det glippe. Men jeg tenker jo på han. Vi bor ikke i samme land og det er bare en faktor til at det blir vanskelig. Men i løpet av denne tiden har andre menn vært interessert. Menn som det kunne passet med kulturelt og geografisk. Men typisk nok så tiltrekkes jeg ikke dem. De har ingenting som fenger meg! Hvorfor må det alltid være sånn?! Anonymkode: a53ea...5c7
OlsenHansen Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 Du kan trøste deg med at de spennende mannfolka til slutt vil såre deg mye mer enn de kjedelige. Eventuelt vente til du treffer på enhjørningen.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #3 Skrevet 22. juni 2018 6 minutter siden, OlsenHansen skrev: Du kan trøste deg med at de spennende mannfolka til slutt vil såre deg mye mer enn de kjedelige. Eventuelt vente til du treffer på enhjørningen. Ja sikkert. Men hva er en spennende mann? Anonymkode: a53ea...5c7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #4 Skrevet 22. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja sikkert. Men hva er en spennende mann? Anonymkode: a53ea...5c7 For mang er en spennende mann først og fremst en utilgjengelig mann. Anonymkode: 5c162...3c9
OlsenHansen Skrevet 22. juni 2018 #5 Skrevet 22. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja sikkert. Men hva er en spennende mann? Anonymkode: a53ea...5c7 I disse dager så er det som regel en utadvent, men egoistisk mann. En som har gitt faen i moderne råd om at en mann skal oppføre seg som en kvinne. Problemet er at disse som regel gir faen i en masse andre ting og, som kjæresten sin. Gode menn idag er vanskelige å finne, og hvis dama ikke er attraktiv nok, vanskelige å kapre.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #6 Skrevet 22. juni 2018 3 minutter siden, OlsenHansen skrev: I disse dager så er det som regel en utadvent, men egoistisk mann. En som har gitt faen i moderne råd om at en mann skal oppføre seg som en kvinne. Problemet er at disse som regel gir faen i en masse andre ting og, som kjæresten sin. Gode menn idag er vanskelige å finne, og hvis dama ikke er attraktiv nok, vanskelige å kapre. De er ikke vanskelig å kapre, men jeg tør ikke inngå i noe følelsesmessig. Det var ikke væremåten hans som gjorde han spennende. Jeg forelsket meg bare men det er forskjellige land. Hadde han vært her hadde det vært noe annet. Så blir jeg påminnet det når disse dødskjedelige tar kontakt. Anonymkode: a53ea...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå