AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Det er en bekjent som jeg ikke kommer til å møte lenger siden sommeren står for tur. Denne personen har vært flink til å ikke svare på meldinger. Jeg vet at det ikke er noen spesielle grunner bak. Flere ganger har det gjentatt seg. Vi har hverandre på messenger, men vi er ikke venner der. Jeg vet at "sist aktiv" går bort etter en lengre periode hvis en ikke er venner på fb. Derfor lurer jeg på om dere vet når den ikke vil vises mer? Muligens mer enn tre uker tipper jeg... Da er løpet kjørt fordi vedkommende vil se at jeg er aktiv og ikke svarer med vilje. Har dere lignende historier og hva gjorde dere? Må legge til at det ikke er noen som helst dramatikk i vårt tilfellet. Anonymkode: d6265...241
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 På messenger kan man slå av sist aktiv funksjonen og at du ikke kan se når personen var aktiv kommer kun av det. Ikke nødvendigvis fordi du er sletta eller noe. Anonymkode: f32f2...b18
Gjest mik877 Skrevet 22. juni 2018 #3 Skrevet 22. juni 2018 Du er så passiv aggressiv at vennen din merker ikke at du er såret engang 😅
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #4 Skrevet 22. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På messenger kan man slå av sist aktiv funksjonen og at du ikke kan se når personen var aktiv kommer kun av det. Ikke nødvendigvis fordi du er sletta eller noe. Anonymkode: f32f2...b18 Nei, det kan man ikke. Man kan kun skru av slik at man ikke dukker opp som aktiv på lista hos andre. Men går man inn på en chat står det uansett når man sist var aktiv. Det går bort hvis du ikke er pålogget på 48 timer tror jeg det er. Anonymkode: 78fc5...869
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #5 Skrevet 22. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det kan man ikke. Man kan kun skru av slik at man ikke dukker opp som aktiv på lista hos andre. Men går man inn på en chat står det uansett når man sist var aktiv. Det går bort hvis du ikke er pålogget på 48 timer tror jeg det er. Anonymkode: 78fc5...869 Nei. Jeg vet feks at en på lista var aktiv i går grunnet svar på messenger. Allikevel står det ingenting om når h#n var aktiv sist. Det kan stå at h#n var aktiv for 3 timer siden men aldri slik du nevner. Hvorfor ikke snakke med personen istedenfor å være så barnslig? Anonymkode: f32f2...b18 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #6 Skrevet 22. juni 2018 Jeg synes det er en uting at man forventer at andre skal være tilgjengelig for en til alle tider. Det skal da være i orden at man ikke svarer med en gang selv om man tilfeldigvis har sjekket Facebook i en pause. Anonymkode: d8f41...938 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #7 Skrevet 22. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det kan man ikke. Man kan kun skru av slik at man ikke dukker opp som aktiv på lista hos andre. Men går man inn på en chat står det uansett når man sist var aktiv. Det går bort hvis du ikke er pålogget på 48 timer tror jeg det er. Anonymkode: 78fc5...869 Nei, jeg har fått det helt bort. Det vises ikke for noen når jeg var sist aktiv. Heldigvis, så slipper jeg å møte på slik passiv aggressivitet som TS utviser. Anonymkode: d8f41...938 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #8 Skrevet 22. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har fått det helt bort. Det vises ikke for noen når jeg var sist aktiv. Heldigvis, så slipper jeg å møte på slik passiv aggressivitet som TS utviser. Anonymkode: d8f41...938 Hvordan har du fått til det? 🙈 Anonymkode: 78fc5...869
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #9 Skrevet 22. juni 2018 20 minutter siden, mik877 skrev: Du er så passiv aggressiv at vennen din merker ikke at du er såret engang 😅 Jeg liker attituden din allerede. Tingen er at vi ikke er nære venner, men jeg har sendt henne noe og forventet et svar. Hun har purret en gang før når jeg ikke har svart innen rimelig tid. Ellers bruker hun opptil flere dager selv. Hun vil snart sende meg noe, men denne gangen skal jeg la være å svare. Ts Anonymkode: d6265...241
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #10 Skrevet 22. juni 2018 Kjønn spiller ingen rolle så jeg går for å bruke "hun". Da blir det mer flyt i diskusjonen. Ts Anonymkode: d6265...241
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #11 Skrevet 22. juni 2018 Om hun er som meg så har hun vel ikke hatt mulighet til å svare da hun så meldingen sikkert. Og kamskje glemt det eller venter til hun har mulighet til å svare skikkelig? Anonymkode: d6f2b...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå