Gjest Lilleulv Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Venninna mi har begynt å selge Mary Kay, og jeg har lovet å kjøpe noe. Problemet er at jeg er veldig fornøyd med mine Dermalogica-hudpleieprodukter, og kunne ikke tenke meg å bytte... Dere som er litt kjent med Mary Kay, er det noe dere kan anbefale meg å prøve? Hva er de beste MK-produktene liksom annet enn ansiktsgreier? Jeg har forresten både rensen og kremen stående i skapet etter at jeg støttet en annen venninne for et par år siden. ikke imponert.....
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Håper virkelig ingen av mine venninner begynner med noe slikt...! Makan til kjøpepress.
Sessa Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Du kan jo prøve øyenskyggene eller noe sånt? Finnes mange pene øyenskygger mener jeg å huske
Sessa Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Spør etter "håndpakka"' date=' den er bra.[/quote'] SilkeSPA som du får kjøpt hos Hairport er MYE bedre
Gjest Lilleulv Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 Spør etter "håndpakka"' date=' den er bra.[/quote'] oops, jeg har visst den også.... :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Venninna mi har begynt å selge Mary Kay, og jeg har lovet å kjøpe noe. Problemet er at jeg er veldig fornøyd med mine Dermalogica-hudpleieprodukter, og kunne ikke tenke meg å bytte... Dere som er litt kjent med Mary Kay, er det noe dere kan anbefale meg å prøve? Hva er de beste MK-produktene liksom annet enn ansiktsgreier? Jeg har forresten både rensen og kremen stående i skapet etter at jeg støttet en annen venninne for et par år siden. ikke imponert..... Veldig gode makeupprodukter. Med eyeprimer sitter skyggene uten å stripe seg hele dagen. F.eks. Neglelakken sitter i bortimot to uker. Jeg tester i dag. Påførte tre lag pluss over og underlakk lørdag for nesten to uker siden, og nå begynner det såvidt å bli hvite striper ytterst på neglene, og inne ved negleroten har neglene vokst en drøy millimeter så der er det også bar negl. Veldig bra! (De produktene du har i skapet skulle du levert tilbake til venninnen din når du ikke var fornøyd med dem, og fått noe annet eller pengene tilbake) Forresten, hvis du vil hjelpe venninnen din, tar du et kurs for henne, og inviterer noen som ikke er i hennes egen omgangskrets, slik at du kanskje hjelper henne videre ved å utvide kundemassen sin.
Gjest Lilleulv Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Veldig gode makeupprodukter. Med eyeprimer sitter skyggene uten å stripe seg hele dagen. F.eks. Neglelakken sitter i bortimot to uker. Jeg tester i dag. Påførte tre lag pluss over og underlakk lørdag for nesten to uker siden, og nå begynner det såvidt å bli hvite striper ytterst på neglene, og inne ved negleroten har neglene vokst en drøy millimeter så der er det også bar negl. Veldig bra! (De produktene du har i skapet skulle du levert tilbake til venninnen din når du ikke var fornøyd med dem, og fått noe annet eller pengene tilbake) Forresten, hvis du vil hjelpe venninnen din, tar du et kurs for henne, og inviterer noen som ikke er i hennes egen omgangskrets, slik at du kanskje hjelper henne videre ved å utvide kundemassen sin. ah, det kan jeg prøve å få til og neglelakk trenger jeg... i hvert fall en som holder mer enn et par dager... jeg var forsåvidt fornøyd med rensen altså. men synes dermalogica er bedre bare
Gjest Lilleulv Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 men hvordan er mary kays concealer da, mysan? concealer er noe jeg virkelig trenger...
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 Jeg er fornøyd med den. Den er lett og sitter bra. Jeg legger litt både under og over foundation når jeg trenger det, klapper den godt inn og forsegler med et tynt lag pudder. Kan også brukes på mørke ringer under øynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå