Gå til innhold

Hva kjøper du på innvandrerbutikker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kjøper du på innvandrerbutikker?

Anonymkode: f9ac3...f73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ris, krydder og div frukt

Ellers litt andre ting de ikke selger på matvarebutikkene 

Anonymkode: a0c3e...ee7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brun ris 5 eller 10 kg sekk, tørre linser og bønner, nudler, diverse sauser og krydder, litt grønnsaker.

Anonymkode: 06186...20e

• Liker 1
Skrevet

Grønnsaker, oliven, fetaost, store lefser(til kebab/taco, ris, krydder, nøtter...

• Liker 1
Skrevet

Pakistansk mango, krydder, ris, bønner, linser, nudler. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Linser, wasabierter og noen av de eksotiske grønnsakene som ikke fins på meny.

Anonymkode: 9f9d0...530

Skrevet

Brun ris, krydder i 400g poser (koster en brøkdel av småpakningene i de vanlige butikkene). 

• Liker 2
Skrevet

Flatbladet persille, andre friske urter, grønnsaker og frukt. Te, krydder, bønner og linser, hel bokhvete, ulikr sauser, melkefri sjokolade som jeg ikke finner andre steder

Skrevet

Åja... hing og papadams også. Om man har en indisk/pakistansk butikk i nærheten. Det er ekte papadams. Ikke som det skvipet som selges i vanlig butikk som er noe rar blanding av ting som blir mykt etter et par timer

AnonymBruker
Skrevet

Søtpoteter, hvitløk, kokosvann, stor papaya, unge kokosnøtter. Jeg hadde handlet mere frukt og grønt der om de hadde økologisk, men det er de ganske dårlige på.

Anonymkode: 1ae13...fca

Skrevet

Store flasker med soyasaus og sweet chilisaus, andre spennende sauser jeg får lyst til å prøve, risnudler, ris, tørre linser og bønner, grønnsaker og frukt, nøtter i løsvekt, krydderurter, krydder, te...

Skrevet

Soyasaus 

Tapioca perler

Agaaga

div

Skrevet

Tørre linser, bønner og kikerter, ris, grønnsaker, tahini, frukt, krydder og hva nå enn spennende jeg finner.

Skrevet

Det aller meste av matvarer: 

Frukt/grønt, (i særdeleshet pakistanst mango!), ris, krydder, kjøttvarer, alt av tilbehør osv. 

Skrevet

Tørre linser, bønner, ris, krydder, oliven, pasta, juice, sauser, nøtter, lefser/brød, hummus, urter... Etc.

Det eneste jeg kjøper på vanlige norske butikker er kjøtt, fisk og eventuelle melkeprodukter. Spiser egentlig ikke så mye av disse tingene. I tillegg kjøper jeg en del hermetikk der, da en del av det er billigere enn på innvandrerbutikkene.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper mye sushi-greier der, siden jeg liker å lage sushi hjemme. Riseddik, sushi su, nori, soyasaus, sushiris, wasabi, ingefær osv, mye billigere enn de Blue Dragon-greiene de har på vanlig butikk. Ellers så kjøper jeg en del krydder, forskjellig currypaste, nøtter og andre gode ting jeg får lyst på når jeg er der.

Anonymkode: a8833...e6a

Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

:briller:

Endret av HanenIFlokken
Skrevet

Pakistansk mango😍

Achari (syltet chili)

De små grønne chiliene

Krydder og paste

Nan 

Skrevet (endret)

Krydder, tørre linser og bønner, soya chunks, baba ganoush, curry paste, tofu, eple te, hummuschips. Og kikertmel. 

Endret av FantasDick
La til noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...