Gjest Svermerine Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 For et par uker siden var jeg en tur på byen sammens med noen venninner av meg. Tidlig på kvelden kom jeg i prat med en helt utrolig hyggelig og interessant mann, og vi ble sittende å prate og flørte resten av kvelden. Men så gjorde jeg et flott kunststykke; da han ba om tlfnummeret mitt sa jeg neida, vi sees sikkert igjen... Ja, så nå går jeg da rundt her og ser etter ham overalt, men tror dere jeg ser ham...? Selvfølgelig ikke. :-? Jeg har mulighet til å finne ut av tlfnummeret hans via bekjentes bekjente, og kan dermed sikkert sende en sms til ham. Men hva er lurt å skrive da, det har jo tross alt gått noen uker nå... Videre tror jeg han må synes det er en smule patetisk av meg å komme langflat etter ham nå, hvorfor ga jeg ham ikke bare tlfnummeret med en gang liksom... Noen gode å få her, hva ville dere gjort? Skal jeg spore ham opp eller vente til jeg ser ham igjen en eller annen gang i fremtiden, for alt jeg vet blir det ikke før på gamlehjemmet...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Går ut fra at du vet hva han heter og da kan du jo bare søke opp nummeret hans på web. Skriv noe ala "Hei og takk for sist! Vi møttes visst ikke så fort igjen allikevel til tross for hva jeg trodde så jeg gjør herved noe med det Møtes å ta en kaffe/gå på kino/gå en tur? Klem XXX" Hvis du tørr
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Dumt det har gått flere uker.. Men det bør jo være greitt å sende en sms. Si takk for sist, hvordan går det? Trenger ikke si mer , så svarer han om han er interessert, og dere kan avtale noe videre Eller høre med de som kjenner ham, om de vet om han skal feks på disco i helga?
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Siden du har muligheten til det så spor han opp. Hva om det virkelig er drømmemannen?
Gjest Chrizzy Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 Send en sms, det kommer han sikkert til å bli kjempe glad og smigret av Den som intet våger, intet vinner
valentino Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 da han ba om tlfnummeret mitt sa jeg neida, vi sees sikkert igjen... Ja, så nå går jeg da rundt her og ser etter ham overalt, men tror dere jeg ser ham...? For det første: En årsak til at du nå ønsker å ha kontakt med han igjen er at du ikke nødvendigvis kan det. Det er en barriere du må over før du får kontakt. Slike barrierer er attraktive. For det andre: At du ikke gav han telefonnummeret ditt skyldtes kun at du testet han for å se om han var ekte. Kvinner har en slags mekanisme som skal få menn til å jage dem. Når menn så jager dem, så har de ikke bestått testen, og blir stort sett uinteressante. Det at han ikke har tatt initiativ til å kontakte deg igjen gjør han interessant for deg. Vil råde deg til å skaffe telefonnummert hans og ta kontakt. Vurdér om det fremdeles foreligger en seksuell spenning når du får kontakt med han. Jeg vil tippe det gjorde det sist dere møttes siden du beskrev det som om dere flørtet.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Men hva er lurt å skrive da, det har jo tross alt gått noen uker nå... Hei du! :-)
Gjest Svermerine Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Ja, det er mulig at jeg la ut en form for ubevisst testing av ham ved ikke å gi ham tlfnummeret mitt. Men jeg tror ikke han kan finne meg og mitt tlfnr, derfor lurer jeg på å kontakte ham. Er bare så i tvil om det blir for dumt etter tiden som har gått... Jeg kan da ikke være så enkel at det kun er selve jakten på mannen som fenger her... Likte ham jo fantastisk godt...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 Go girl!!! Du får si noe sånt som at du har tenkt over saken og bestemt deg for at han skal få tlf nummeret ditt likevel............
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #11 Skrevet 3. mars 2005 Er bare så i tvil om det blir for dumt etter tiden som har gått... Tull & Tøys! Hei du! :-)
Gjest Chrizzy Skrevet 3. mars 2005 #12 Skrevet 3. mars 2005 Send bare en vits, det øker spenningen, så finner han ut hvem du er og svarer, så er dere i gang. Eller om du er tøff så skriver du, som om det er helt naturlig (å det er jo de), at -Hei, takk for sist! Har tenkt litt på deg siden sist. Hvordan går det?
Gjest Catwoman Skrevet 3. mars 2005 #13 Skrevet 3. mars 2005 Det der har jeg faktisk vært borti. Sendte en sms til en jeg hadde møtt på byen for lenge siden, mye lenger siden enn det er for deg. Nummeret hans hadde jeg sporet opp, han trodde han hadde gitt meg nummeret den gangen på byen (jeg lot ham tro det) Jeg gjorde det kun for moro skyld (satt sammen med en venninne en kveld og vi hadde lyst å finne på et eller annet gøy ) Det endte med at han spurte om vi skulle treffes, og det gjorde vi. SÅ du kan vel forsøke du og? la han tro at han ga deg sitt telefonnummer,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå