AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Jeg jobber i matbutikk og hater den nye nøytrale emballasjen. Nå ser jo alt likt ut og dermed bruker jeg lenger tid på å finne frem rett produkt fordi jeg ikke lenger kan gå etter utseendet på emballasjen. Tror helsemyndighetene seriøst at folk kommer til å slutte å røyke eller snuse fordi emballasjen blir standarisert?! Heia Norge, dette har vel kostet noen millioner å utrede etc. Anonymkode: c75f3...10a 1
Gjest Tamsi Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 Hehe, jeg gruer meg til å komme på jobb i sommer kjenner jeg. Jeg var elendig på snus fra før så dette blir et mareritt. Ikke bare er det upraktisk på jobb, det er slitsomt for forbrukerene også. Venninner klager over at "typen tok min boks når han gikk på jobb idag" og lignende. Sikkert bare fint å høre for de som fant på galskapen 🙄
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. juni 2018 #3 Skrevet 21. juni 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #4 Skrevet 21. juni 2018 Alle butikker burde ha noe som heter Vensafe. Spør din butikksjef om han skal kanskje investere i en. Anonymkode: 62bb0...905
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #5 Skrevet 22. juni 2018 Hvorfor har dere ikke klippet ut en siden av de gamle røykpakkene og limt forran på der de nye standardiserte nå er plassert? Har sett butikkansatte som strever med å finn riktig, og har da tenkt at det er rart ingen har tenkt på den løsningen. Anonymkode: d83f8...98c 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #6 Skrevet 22. juni 2018 Be sjefen deres om å investere i vensafe. Effektiviserer hele greia. Anonymkode: c06df...3d7
Vakkertliv Skrevet 22. juni 2018 #7 Skrevet 22. juni 2018 Print ut lapper som dere kan henge på hyllene. Så kan dere lese på lappene i stedet for å prøve å finne det på boksene
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #8 Skrevet 22. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be sjefen deres om å investere i vensafe. Effektiviserer hele greia. Anonymkode: c06df...3d7 Det er selvfølgelig det aller enkleste Men, jeg skjønner ikke at det skal være så fryktelig vanskelig å finne riktig sigarettpakke/ snusboks i de vanlige hyllene. Det stables vel ikke inn på en helt tilfeldig plass? Å merke hyllene med varenavn er hverken vanskelig eller spesielt tidkrevende. (Jeg er egentlig litt imponert over hvor mange varekoder butikkansatte klarer å huske, så jeg er sikker på de også klarer å finne riktige varer i et skap bare varen ligger der den skal). Anonymkode: 7265c...72f 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #9 Skrevet 22. juni 2018 Der jeg handler ser jeg inn i snusskapet og det er jo en etikett med den gamle logoen på forran hver snusrekke, så burde være greit å finne. Jeg sa jeg skulle ha skruf nr 2, men det var jo enda værre for dem å finne frem, men på sikt er det vel best om forbruker lærer seg nr på den de bruker og at ansatte ser etter nummeret. Anonymkode: b0f3a...12a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #10 Skrevet 26. juni 2018 På 22.6.2018 den 9.30, AnonymBruker skrev: Der jeg handler ser jeg inn i snusskapet og det er jo en etikett med den gamle logoen på forran hver snusrekke, så burde være greit å finne. Jeg sa jeg skulle ha skruf nr 2, men det var jo enda værre for dem å finne frem, men på sikt er det vel best om forbruker lærer seg nr på den de bruker og at ansatte ser etter nummeret. Anonymkode: b0f3a...12a Det er ingenting som heter Skruf nr 2, så ikke rart det var vanskelig. Du har skruf original #2, Skruf original white #2, Skruf slim white #2, Skruf slim fresh #2. Skruf har nemlig nummer etter styrkegrad. Swedish match derimot har general nr 1,2,3 osv, G3 nr 1,2,3 osv., Anonymkode: f6123...95b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #11 Skrevet 26. juni 2018 Det er strengt talt ikke så vanskelig, det er lapper under hver eneste snusboks og varene står alfabetisk i skapet. Det som kommer til å bli et problem derimot er røyken som ikke selger noe særlig som verken kunder eller ansatte vet hva heter. Anonymkode: f6123...95b
FantasDick Skrevet 26. juni 2018 #12 Skrevet 26. juni 2018 Ugh, er helt grusomt på jobb nå med det nye designet! Røyk går ganske greit, synes det står tydelig på eskene, men snusen er verre.. Ja, vi har de gamle etikettene på noen, men langt fra alle. De står heller ikke alfabetisk. Og allerede før det nye designet klarte folk å fylle på feil.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #13 Skrevet 26. juni 2018 Siden politikerene ikke styres av sunt bondevett men svelger rått rapporter og hva konsulentene anbefaler får vi slik dyr symbolpolitikk uten mening. Jeg skulle ønske det ble forbudt å være yrkespolitiker, vanlige mennesker måtte tjene perioder med permisjon fra sin vanlige jobb supplert med folkestyre avstemninger via altinn og bankid. Ellers synes jeg snusboksen er blitt mye kulere enn før. Anonymkode: c5c83...a77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå