Gå til innhold

Kan jeg teste på dere ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🙈 nei hvit stasjonsvogn og 1 barn 😂 

okei, men kjærlighetslivet mitt da? Jeg er 37 år btw ☺️

Anonymkode: 01ef1...583

Ja, jeg suger på sånn farger og ting rundt.. det blir nesten bare gjetning egentlig i de fleste tilfeller. 

Du er gift på 2 året med en mann du har vært sammen med i 8 år ? 

Anonymkode: 1e1f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor høy er jeg, og hvilket land er jeg fra?😊

Anonymkode: 502e6...120

173, fra et sted i vest-afrika, men du har vokst opp i Norge eller at du er 50/50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kanskje ikke direkte suksess, men du finner en måte å fortsette med hobbyen på. Men ikke hør på meg fullstendig da 😅 jeg har aldri spådd noen i fremtid før og fått noe bekreftelse på om det har skjedd eller ikke. Også er jeg nok som sagt bedre på kjærlighetsliv enn andre ting. 

Takk for svar, nei du har nok rett, kroppen vil ikke henge med i svingene, og da blir det ingen suksess😔

Anonymkode: d3d31...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

173, fra et sted i vest-afrika, men du har vokst opp i Norge eller at du er 50/50

171, fransk, vokst opp i Norge:) 

Anonymkode: 502e6...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du noe om meg? 🥰 Hva bør jeg prioritere i livet om dagen med tanke på familie, relasjoner, selvrealisering, jobb, kompetanse.

Anonymkode: 2a8ab...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ser du noe om meg? 🥰 Hva bør jeg prioritere i livet om dagen med tanke på familie, relasjoner, selvrealisering, jobb, kompetanse.

Det blir litt for avansert å svare på syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Mektig imponert!
Kan du prøve fx navn på barn, og hva jeg driver med akkurat nå? Eller jobber med fx?😄

Anonymkode: f6904...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det blir litt for avansert å svare på syns jeg

Ok, takk uansett. Kan du se noe annet om meg? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forever22 skrev (På 21.6.2018 den 22.37):

Nei, men er en jente! :) 
Han har både J og N i navnet sitt :) 

John eller Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Wow! Mektig imponert!
Kan du prøve fx navn på barn, og hva jeg driver med akkurat nå? Eller jobber med fx?😄

Jeg må nok ha et konkret spørsmål for å få inn noe energi rundt det. Hva navn på barn er og hva man jobber med og sånt blir for det meste bare gjetting. Kan for all del prøve igjen, men har bomma på omtrent alt sånt.  Barnet ditt heter Sara eller Sandra. Du jobber på Kiwi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok, takk uansett. Kan du se noe annet om meg? 😊

Kan ikke bare se noe sånn uten vidre nei 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg må nok ha et konkret spørsmål for å få inn noe energi rundt det. Hva navn på barn er og hva man jobber med og sånt blir for det meste bare gjetting. Kan for all del prøve igjen, men har bomma på omtrent alt sånt.  Barnet ditt heter Sara eller Sandra. Du jobber på Kiwi 

To barn, gutt på L og jente på S, så den var nesten riktig.

Men nei, ikke Kiwi. Jobber innen luftfart. 😅

Ser du noe annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du hjelpe meg med å si om du får opp noe om kjærlighet, og eventuellt hvor jeg skal lete/oppsøke, hnit som kan si meg at jeg er på rett vei/underveis, og om det er noen forestillinger om hva som vi passe for meg, som jeg må legge bort? Dersom du ikke får opp at jeg treffer kjærligheten, så tåler jeg å høre det altså. Jeg har heldigvis fått mange gode relasjoner i livet mitt, men jeg skulle så gjærne truffet en å dele gleder og sorger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan ikke bare se noe sånn uten vidre nei 

Ok 👍😊 Forsøker meg på et mer konkret spørsmål: hvordan er jeg som person? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, lest hele tråden. Spennende. Får du opp noe på meg, mon tro?

Jeg har vært sykmeldt en stund, og usikker på jeg klarer å stå i en fulltidsstilling fra høsten av. Har likevel søkt et par jobber og har snart et jobbintervju.

Noen tanker om hva jeg bør prioritere framover? Er veldig spent på hvordan denne høsten blir. 

Anonymkode: 042cb...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ArielSofie skrev (4 minutter siden):

Kan du hjelpe meg med å si om du får opp noe om kjærlighet, og eventuellt hvor jeg skal lete/oppsøke, hnit som kan si meg at jeg er på rett vei/underveis, og om det er noen forestillinger om hva som vi passe for meg, som jeg må legge bort? Dersom du ikke får opp at jeg treffer kjærligheten, så tåler jeg å høre det altså. Jeg har heldigvis fått mange gode relasjoner i livet mitt, men jeg skulle så gjærne truffet en å dele gleder og sorger med.

Jeg tror du stresser litt for mye med finne noen. Litt desperat antagelig, og det kan mange bli noen ganger i livet. Bare la det flyte å gå så kommer det av seg selv. Lettere sagt enn gjort da. Vær med på sosiale ting, men ikke driv å "sku" etter noen, når man har den energien der så tiltrekker man seg ikke noen. Tenk at du er der for deg selv, for de du er der med og opplevelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2018 den 22.12):

Jeg har opplevd enkelte hendelser der jeg har tatt helt rett eller drømt sant. Jeg har derfor lyst til (bare for moroskyld) å se om det kan være noen evner tilstede. 

Jeg vil at dere spør meg om noe dere selv vet svaret på, så skal jeg se om jeg klarer å svare riktig på det. 

Hehe, jeg har altså mine tvil, men hadde vært morsomt å bare se :)

Hva tenker jeg om deg og dine påståtte evner? 

Endret av BBB12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er mitt eldste barn?

Anonymkode: 1e7eb...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei TS, lest hele tråden. Spennende. Får du opp noe på meg, mon tro?

Jeg har vært sykmeldt en stund, og usikker på jeg klarer å stå i en fulltidsstilling fra høsten av. Har likevel søkt et par jobber og har snart et jobbintervju.

Noen tanker om hva jeg bør prioritere framover? Er veldig spent på hvordan denne høsten blir. 

Anonymkode: 042cb...0a2

Du bør absolutt prioritere din egen helse først og fremst. Ikke gå ut i noe jobb hvis du føler at det ikke går. Du kan prøve, men ikke bli skuffet eller nedstemt hvis ikke du klarer det. Er det jeg føler at er skummelt, at du kan havne helt i kjelleren hvis ikke det går, så du må være forberedt og snill mot deg selv.  Handler dette mest om din psykiske helse ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...