Gå til innhold

Hvor lang mensen?

Hvor lenge har dere mensen?  

1. 1. Hvor lenge har dere mensen?

• 1-2dager
      3
    • 2-4dager
      9
    • 4-5dager
      14
    • 5-7dager
      11
    • mer enn 7 dager
      3

Fremhevede innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg lurer pa dette, fordi jeg er en av de uheldige som har mens i 7 dager, som resultat her jeg anemi og ma ta jern jevnlig for a ikke bli helt gronnsak.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg har alltid 5 eller 6 dagers mens. Før jeg begynte på pillen hadde jeg ofte 6-8 dagers mens. Det er skikkelig surt for mange av venninnene mine har 2-3 dager. Og de klager over at de har mensen :roll: Herregud...

Pam

Gjest gjest1
Skrevet

1-2 dager for meg :P Hadde vel 4-5 dager før, men nå etter jeg begynte på p-ringen er det nesten ingen ting.

Klager ikke jeg :wink:

Gjest SumoBryter
Skrevet
Jeg har alltid 5 eller 6 dagers mens. Før jeg begynte på pillen hadde jeg ofte 6-8 dagers mens. Det er skikkelig surt for mange av venninnene mine har 2-3 dager. Og de klager over at de har mensen :roll: Herregud...

Pam

Ja... herregud! :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har 5 dager,...men det er heldigvis ikke mye hver dag.

Dag 1 og dag 4 og 5 er det omtrent ingenting,.. :)

(Da jeg først begynte på p-pillen ble mensen redusert til 3 dager,...men plutselig er den blitt lenger igjen :-? )

Skrevet

Før pleide mensen å vare 3-4 dager, har vært sånn siden jeg først fikk den. Nå har jeg ikke mens lenger etter at jeg byttet til Cerazette p-piller. Synes det er litt dumt egentlig, for jeg synes det var greit å få mensen hver mnd, en ekstra trygghet, særlig når jeg aldri har hatt problemer.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Lå på 8-9 dager. Da jeg spiste p-piller gikk det ned til rundt 6 dager, og etter at jeg begynte på Cerazette forsvant den helt. :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Var plaget med langvarig og kraftig mens før jeg begynte på p-piller. Når jeg startet med dem, ble mensen som en "drøm", varte 3-4 dager, og betydelig redusert mengde og smerter.

Nå har jeg sluttet på pillene og mensen er tilbake for fullt...nå begynner den med småblødninger i ei uke - for så å sette skikkelig gang i ei uke...så alt i alt har jeg 14 dager pr mnd som er ødelagt av mensen...det utrolig kjedelig...

K

Gjest Anonymous
Skrevet

5 dager blødning, 2-3 dager spotting. Tar ikke p-piller.

Gjest Anonymous
Skrevet

8 dager. Skal anskaffe p-stav eller hormonspiral neste uke. Håper jeg slipper mer unna da. For det er ganske pyton når det varer så lenge... :evil:

Skrevet

2 dager med normale mengder+ 1-2 dager med bare litegrann..Klager ikke :-)

Skrevet

jeg har mensen i syv dager og synes så utrolig synd på meg selv når jeg har mensen!!

Gjest Anonymous
Skrevet

syns du at det er trist også sumobryter? :D

Gjest gjest1
Skrevet

5-7 dager. Fikk den på en mandag og sluttet på en mandag :roll: Forbaska dritt er det.

Skrevet

Det er da ikke antall dager som er det verste. Jeg vil heller ha "problemfri" mens i 7 dager enn å fossblø og ha store smerter i 2-3 dager. Så det at venninnene dine har kort mens betyr ikke at den er lettere enn din lange.

Skrevet

Ca ti dager fra de første dråpene til det er helt over. Det er ulempen med kobberspiral.

Skrevet

Før blødde jeg i ca 6 dager. Nå, når jeg går på p-piller, blør jeg i ca 3 dager.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Phuuh... Ja jeg ville nok heller fossblo i 2/3 dager enn aa fossblo i 4 dager og sma blo i 3 slik som jeg har det i dag.... stakkars meg!

Gjest Moonshadow
Skrevet
2 dager med normale mengder+ 1-2 dager med bare litegrann..Klager ikke :-)

samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...