Gå til innhold

Hvor lang mensen?

Gjest SumoBryter

Hvor lenge har dere mensen?  

1. 1. Hvor lenge har dere mensen?

• 1-2dager
      3
    • 2-4dager
      9
    • 4-5dager
      14
    • 5-7dager
      11
    • mer enn 7 dager
      3

Anbefalte innlegg

Gjest SumoBryter

Jeg lurer pa dette, fordi jeg er en av de uheldige som har mens i 7 dager, som resultat her jeg anemi og ma ta jern jevnlig for a ikke bli helt gronnsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Jeg har alltid 5 eller 6 dagers mens. Før jeg begynte på pillen hadde jeg ofte 6-8 dagers mens. Det er skikkelig surt for mange av venninnene mine har 2-3 dager. Og de klager over at de har mensen :roll: Herregud...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

1-2 dager for meg :P Hadde vel 4-5 dager før, men nå etter jeg begynte på p-ringen er det nesten ingen ting.

Klager ikke jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter
Jeg har alltid 5 eller 6 dagers mens. Før jeg begynte på pillen hadde jeg ofte 6-8 dagers mens. Det er skikkelig surt for mange av venninnene mine har 2-3 dager. Og de klager over at de har mensen :roll: Herregud...

Pam

Ja... herregud! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har 5 dager,...men det er heldigvis ikke mye hver dag.

Dag 1 og dag 4 og 5 er det omtrent ingenting,.. :)

(Da jeg først begynte på p-pillen ble mensen redusert til 3 dager,...men plutselig er den blitt lenger igjen :-? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før pleide mensen å vare 3-4 dager, har vært sånn siden jeg først fikk den. Nå har jeg ikke mens lenger etter at jeg byttet til Cerazette p-piller. Synes det er litt dumt egentlig, for jeg synes det var greit å få mensen hver mnd, en ekstra trygghet, særlig når jeg aldri har hatt problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms Chanandler Bong

Lå på 8-9 dager. Da jeg spiste p-piller gikk det ned til rundt 6 dager, og etter at jeg begynte på Cerazette forsvant den helt. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Var plaget med langvarig og kraftig mens før jeg begynte på p-piller. Når jeg startet med dem, ble mensen som en "drøm", varte 3-4 dager, og betydelig redusert mengde og smerter.

Nå har jeg sluttet på pillene og mensen er tilbake for fullt...nå begynner den med småblødninger i ei uke - for så å sette skikkelig gang i ei uke...så alt i alt har jeg 14 dager pr mnd som er ødelagt av mensen...det utrolig kjedelig...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

8 dager. Skal anskaffe p-stav eller hormonspiral neste uke. Håper jeg slipper mer unna da. For det er ganske pyton når det varer så lenge... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mensen i syv dager og synes så utrolig synd på meg selv når jeg har mensen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... herregud! :roll:

Det er da ikke antall dager som er det verste. Jeg vil heller ha "problemfri" mens i 7 dager enn å fossblø og ha store smerter i 2-3 dager. Så det at venninnene dine har kort mens betyr ikke at den er lettere enn din lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før blødde jeg i ca 6 dager. Nå, når jeg går på p-piller, blør jeg i ca 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Phuuh... Ja jeg ville nok heller fossblo i 2/3 dager enn aa fossblo i 4 dager og sma blo i 3 slik som jeg har det i dag.... stakkars meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
2 dager med normale mengder+ 1-2 dager med bare litegrann..Klager ikke :-)

samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...