AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Sikkert et tåpelig spørsmål jeg kommer med nå... Har en liten kjellerstue som trenger å pusses opp og innrede. Vi er to voksne som ikke har barn. Og jeg lurer litt på hva vi skal bruke kjellerstuen til. Vil den bli brukt. Kunne vi gjort noe spesielt med den slik at den blir innbydende og ekstra koselig å bruke. Tenkt litt på at vi bruke den som et spill rom. Tenker ikke på TV spill, men andre type brett spill o.l. Kanskje kjøpt et passe stort biljardbord. Det liker vi å spille på. Vi får jo litt besøk av nieser og nevøer så de vil kanskje like et slikt rom og. Trenger bare litt inspirasjon og ideer 😄 Noen som har gjort noe spennende med sin kjellerstue som kan anbefales? Anonymkode: 22c39...643
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 Jeg skal bruke kjellerstua til musikk og spillerom. Vi har diverse instrumenter som skal få sin plass der, ett stereoanlegg (jeg elsker lyyyyd), en TV og brettspill. Jeg har tenåringer som liker å game og henge med venner så jeg tror dette blir midt i blinken for dem. Anonymkode: 5aa3a...12a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå