AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Kan jo nesten tro at dere ønsker at folk skal trolle. Så lenge dere gir trollene oppmerksomhet vil de ikke forsvinne. Så hvorfor gir dere troll den oppmerksomhet de søker ? Anonymkode: 0c4df...6ab 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 Har du utviklet en idiotsikker trolledetektor? Anonymkode: a2346...516 2
Leifern Skrevet 21. juni 2018 #4 Skrevet 21. juni 2018 Stort sett alle tråder har et snev av sannhet i seg, også trolletråder. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #5 Skrevet 21. juni 2018 Men for å svare litt ordentlig så forstår jeg selv ikke hva som er så rasende festlig med å trolle, og jeg er vel litt naiv og går i den fella at siden jeg selv ikke kan fatte og begripe hva som er gøy med det så forventer jeg ikke at andre gjør det heller. Også liker jeg gjerne å tro at folk flest er oppriktige og ærlige, og hvis noen virkelig befinner seg i en vanskelig situasjon som er litt dramatisk så er det faktisk riktig å prøve å støtte og hjelpe. Og når det viser seg at det mest sannsynlig dreier seg om trolling føler jeg meg skikkelig dum og utnyttet, som prøver å svare oppriktig på problemstillingen som fremstilles. Men jeg syns allikevel at man må i utgangspunktet ta det seriøst, for hvis man hele tiden skal måtte være skeptisk til alt som legges frem så skaper det en generell mistro og mistenksomhet som INGEN er tjent med, og som kan gå utover uskyldige som faktisk ER ærlige. Trolling er en uting, og det tror jeg ingen er uenige i, bortsett fra trollene selv... Anonymkode: a2346...516 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #6 Skrevet 21. juni 2018 Exsvigermor var et troll 🙄 Anonymkode: 532ec...cc7 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #7 Skrevet 21. juni 2018 Man vet jo aldri om det som ts skriver er reellt eller ikke. Anonymkode: 76258...415 3
Judas Iskariot Skrevet 21. juni 2018 #8 Skrevet 21. juni 2018 Ser ingen problemer med å svar i trolletråder.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #9 Skrevet 21. juni 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men for å svare litt ordentlig så forstår jeg selv ikke hva som er så rasende festlig med å trolle, og jeg er vel litt naiv og går i den fella at siden jeg selv ikke kan fatte og begripe hva som er gøy med det så forventer jeg ikke at andre gjør det heller. Også liker jeg gjerne å tro at folk flest er oppriktige og ærlige, og hvis noen virkelig befinner seg i en vanskelig situasjon som er litt dramatisk så er det faktisk riktig å prøve å støtte og hjelpe. Og når det viser seg at det mest sannsynlig dreier seg om trolling føler jeg meg skikkelig dum og utnyttet, som prøver å svare oppriktig på problemstillingen som fremstilles. Men jeg syns allikevel at man må i utgangspunktet ta det seriøst, for hvis man hele tiden skal måtte være skeptisk til alt som legges frem så skaper det en generell mistro og mistenksomhet som INGEN er tjent med, og som kan gå utover uskyldige som faktisk ER ærlige. Trolling er en uting, og det tror jeg ingen er uenige i, bortsett fra trollene selv... Anonymkode: a2346...516 Er det så mye av dette her da? Synes nesten det er mer om og gjøre å komme med spydigheter. Anonymkode: 85457...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #10 Skrevet 21. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Er det så mye av dette her da? Synes nesten det er mer om og gjøre å komme med spydigheter. Anonymkode: 85457...8f2 Ja, det syns jeg faktisk, folk prøver å komme med gode råd og hjelpe med det de kan, sånn generelt. Anonymkode: a2346...516
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #11 Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det syns jeg faktisk, folk prøver å komme med gode råd og hjelpe med det de kan, sånn generelt. Anonymkode: a2346...516 Ja, jeg ser noen vil hjelpe, men man slipper som regel ikke unna disse som bare MÅ kalle noen noe eller komme med spydighet av noe slag. Anonymkode: 85457...8f2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #12 Skrevet 21. juni 2018 Fordi spesielt kvinner er svært godtroende på nett av den naturlige grunn at de er omsorgsgivere. Og det er sterkt overtall av kvinner som går på limpinnen her. Jeg svarer stort sett svada og tøys på slike tråder 🙂 Anonymkode: ea80b...3ab
matrobot Skrevet 21. juni 2018 #13 Skrevet 21. juni 2018 Jeg svarer som regel ikke selve trollet, men diskuterer gjerne andre ting med de andre som svarer i tråden
herzeleid Skrevet 21. juni 2018 #14 Skrevet 21. juni 2018 Stusset en del over det samme. Ser jo hele tiden hvordan veldig mange her inne hisser seg voldsomt opp over det som fremstår som relativt åpenbare trolletråder, for så å opprette egne tråder om hvor mye eksempelvis "kvinnehat" det er på forumet, med henvisning til disse. De skjønner visst ikke at de gir trollene nøyaktig det de vil ha, og at dette er mye av grunnen til at dette forumet trekker til seg så mange slike.
Pultost Skrevet 22. juni 2018 #15 Skrevet 22. juni 2018 Kommer an på trolletråden, da. Om det er harmløs moro hender det at jeg blir med på moroa.
Husholdning1 Skrevet 24. juni 2018 #16 Skrevet 24. juni 2018 Hvorfor skulle man ikke? Diskusjoner er da morsomme.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #17 Skrevet 25. juni 2018 På Thursday, June 21, 2018 den 17.42, Judas Iskariot skrev: Ser ingen problemer med å svar i trolletråder. Det henger en fjott her på forumet som veldig ofte opprettet tråder for å klage over Kvinneguiden, og at han ønsket å slette brukeren sin. Men ett par dager eller uker seinere var denne fjotten tilbake med annet brukernavn. Det var jo selvfølgelig mulig å kjenne igjen den tufsen allerede fra de aller første kommentarene han kom med, selv om det var litt forskjellige brukernavn hver gang. Så det kom stadig nye klage-tråder fra den samme personen, spredt utover ett lengre tidsrom. Med sletting av det brukernavnet, endring av brukernavn, og opprettelse av andre brukernavn. En gang kom det enda en klage-tråd, hvor den personen skrev at han kom til å slette seg enda en gang. Jeg la merke til den tråden en stund etter at tullingen hadde opprettet den tråden. Men det var ingen som hadde kommentert der enda. Jeg tenkte Så bra, den latterlige tråden kan dø ut. Helst uten noe som helst oppmerksomhet. Men ett par dager seinere la jeg merke til den samme tråden igen. Men da var det dessverre ett par brukere som hadde lagt igjen kommentarer der, og begynt en diskusjon. Når man forsøker å påpeke at det er en trolletråd, og spør hvorfor noen gidder å gi sånne dumme troll oppmerksomhet, så ender det opp med at folk dessverre blir irriterte på dem som påpeker fakta - isteden for å bli oppgitte over de som faktisk oppretter sånne tåpelige tråder. Enkelte troll er rett og slett alt for åpenbare, og kommentarer de legger igjen for latterlige. Da mener iallefall jeg at det beste ville vært om ingen gir dem oppmerksomhet. Gi slike folk en eller annen respons, så finner idiotene på enda mer sludder og vås i håp om å få enda mer oppmerksomhet og kommentarer... Anonymkode: f20b4...257
Gjest hind Skrevet 25. juni 2018 #18 Skrevet 25. juni 2018 De åpenbare trolletrådene og de man mistenker for å være det er ofte de morsomste av alle, så derfor.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #19 Skrevet 25. juni 2018 Det eneste jeg svare i sånne tråder, er "rapportert" Anonymkode: 402d6...35f
WCKD Skrevet 25. juni 2018 #20 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det eneste jeg svare i sånne tråder, er "rapportert" Anonymkode: 402d6...35f Hvorfor behøver du å vise dominans ved å informere om at du har rapportert? Rapporten går frem uansett om du skriver det i tråden eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå