AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Jeg trener nokså mye, og kroppen har blitt betrakelig strammere siste tiden. MEN jeg sliter med å trene magen. Der jeg gikk før, hadde de sånn mage-crunch-maskin, men det har ikke dette senteret jeg går på nå. Jeg må derfor ta mageøvelser manuelt. Tar en del situps, samt benhev (på rygg, senke og heve beina), men syns begge disse tar mest på nedre deg av mage. Noen tips til øvre del av magen? Trenger virkelig å trene denne og. Og finnes den noe for de skrå magemusklene, uten å ta skrå situps? Jeg kan ikke pga ryggskade... Anonymkode: 46628...74b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 Isolerer aldri magen. Får trent masse kjernemuskulatur med sammensatte øvelser og baseøvelser. Synes heller ikke at massiv kjernemuskulatur er pent, greit med litt V-form på overkroppen. Anonymkode: 5076c...b2a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #3 Skrevet 21. juni 2018 Sitt på gulvet på rumpa i v posisjon, med rygg rak og litt lent tilbake, og løft bena opp fra gulvet. Bena kan bøyes også. Hold en kettlebell eller tung ball (jeg bruker 10 kg ball) og 'dypp' den ned på hver side av kroppen. Trener øvre og skrå magemuskler. Anonymkode: f6c2d...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå