AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Noen som har vært her som kan fortelle litt? Jeg lurer på å bestille der til høsten, men aner ikke hva jeg skal gå for. Vi er 4 voksne og 1 barn som drar. Er mange forskjellige romtyper. Hva vil 4 sengsrom med plass til 4-7 personer si? Jeg skjønner ikke helt 😩 Anonymkode: cb764...3a7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Har vært der to ganger. Kjempefint hotell,veldig barnevennelig.Lite og oversiktelig område.Vi hadde all inclusive,god mat.Hotellet ligger 7km fra Alanya,ikke så mye å gjøre rundt hotellet,men det ligger noen butikker på andre siden av gaten.Ellers var det klesbutikk,frisør og minimarked på hotellet.Vi tok taxi til Konakli en kveld,koselig liten by 5 min unna,med kjøpesenter,butikker og aktiviteter for barn. Anonymkode: 68797...373
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært der to ganger. Kjempefint hotell,veldig barnevennelig.Lite og oversiktelig område.Vi hadde all inclusive,god mat.Hotellet ligger 7km fra Alanya,ikke så mye å gjøre rundt hotellet,men det ligger noen butikker på andre siden av gaten.Ellers var det klesbutikk,frisør og minimarked på hotellet.Vi tok taxi til Konakli en kveld,koselig liten by 5 min unna,med kjøpesenter,butikker og aktiviteter for barn. Anonymkode: 68797...373 Tusen takk for svar Høres veldig bra ut! Var rommene fine også? 😊 Anonymkode: cb764...3a7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 På 23.6.2018 den 21.58, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar Høres veldig bra ut! Var rommene fine også? 😊 Anonymkode: cb764...3a7 Rommene var kjempefine,vi fikk 2 leiligheter med connecting door,når vi bestilte 3 roms leilighet,genialt med 2 bad på ferie😊 Anonymkode: 68797...373
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Så bra Jeg ringte for å forhøre meg angående romtypene, men han jeg snakket med skjønte ikke så mye av det selv 😩😜 Anonymkode: cb764...3a7
Duckie Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 Jeg skjønner ikke helt hva det er du lurer på. Et 4 sengsrom er vel akkurat hva det sier at det er - et rom med 4 senger. En av de ser ut til å være enkeltseng siden det er plass til 4-7 personer. Jeg hadde synes det var rart å skulle dele ett soverom med 3 andre voksne og et barn på ferie, for meg høres det bedre ut å skulle ta to dobbeltrom, med ekstraseng/barneseng på ett av de, eller en leilighet med to soverom.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #7 Skrevet 25. juni 2018 9 minutter siden, Duckie skrev: Jeg skjønner ikke helt hva det er du lurer på. Et 4 sengsrom er vel akkurat hva det sier at det er - et rom med 4 senger. En av de ser ut til å være enkeltseng siden det er plass til 4-7 personer. Jeg hadde synes det var rart å skulle dele ett soverom med 3 andre voksne og et barn på ferie, for meg høres det bedre ut å skulle ta to dobbeltrom, med ekstraseng/barneseng på ett av de, eller en leilighet med to soverom. Jeg også trodde at det var slik- et rom med 4 senger. Derfor ringte jeg å forhørte meg og fikk beskjed om at det var de største rommene og det var det som passet best for oss. Så nå er jeg i tvil. De sa at 4sengsrommene hadde flere rom! Anonymkode: cb764...3a7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #8 Skrevet 25. juni 2018 Jeg som er helt dum?? Anonymkode: cb764...3a7
Duckie Skrevet 25. juni 2018 #9 Skrevet 25. juni 2018 Nå måtte jeg gå inn på det spesifikke hotellet og sjekke, og de gjør det jammen kronglete og uoversiktlig. Men generelt er "rom" nettopp det, ett rom, mens man må se på lelighet (evt suite) om man skal ha flere rom i ett. På siden omtaler de leiligheter med både ett og to soverom for 2-roms leilighet, om du ønsker leilighet med to soverom må du velge den som heter 2-roms leilighet for 4-7 personer, trykker du deg videre inn på de blå valgene ser du at de spesifiserer ett eller to soverom.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #10 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, Duckie skrev: Nå måtte jeg gå inn på det spesifikke hotellet og sjekke, og de gjør det jammen kronglete og uoversiktlig. Men generelt er "rom" nettopp det, ett rom, mens man må se på lelighet (evt suite) om man skal ha flere rom i ett. På siden omtaler de leiligheter med både ett og to soverom for 2-roms leilighet, om du ønsker leilighet med to soverom må du velge den som heter 2-roms leilighet for 4-7 personer, trykker du deg videre inn på de blå valgene ser du at de spesifiserer ett eller to soverom. Jeg har sendt mail til TUI nå og spurt. De opplyste i alle fall til meg at 4sengsrommene var de største leilighetene og den bestod av flere rom. Satser på raskt svar og at de ordner opp i det om de har sagt feil til meg. Jeg fikk også beskjed om at 2romsen ble for liten til oss da vi kun fikk ett soverom da. Forstå det den som kan 😱 Anonymkode: cb764...3a7
Duckie Skrevet 25. juni 2018 #11 Skrevet 25. juni 2018 Ifølge nettsiden deres har de følgende: Leiligheter (inkluderer kjøkken): 1-roms leilighet 2-4 personer (studio, altså ikke eget soverom) 2-roms leilighet 2-5 personer (ett soverom) 2-roms leilighet 4-7 personer (to soverom) Rom (vanlig hotellrom): 4-sengsrom 4-7 personer (oppgir at det er to dobbeltsenger og to enkeltsenger med mulighet for 3 ytterligere ekstrasenger) Dobbeltrom 2-5 personer (varierende størrelser og mulighet for opp til tre ekstrasenger) Suite 2-5 personer (kan sette inn tre ekstrasenger). Om dere ønsker separate soverom er det dermed den største 2-roms leiligheten dere må gå for, ikke rom. Men vær obs på at de kaller leilighetene med både ett og to soverom for en 2-roms. Eventuelt to dobbeltrom. Forutsatt at det som står på siden til TUI stemmer.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #12 Skrevet 26. juni 2018 12 timer siden, Duckie skrev: Ifølge nettsiden deres har de følgende: Leiligheter (inkluderer kjøkken): 1-roms leilighet 2-4 personer (studio, altså ikke eget soverom) 2-roms leilighet 2-5 personer (ett soverom) 2-roms leilighet 4-7 personer (to soverom) Rom (vanlig hotellrom): 4-sengsrom 4-7 personer (oppgir at det er to dobbeltsenger og to enkeltsenger med mulighet for 3 ytterligere ekstrasenger) Dobbeltrom 2-5 personer (varierende størrelser og mulighet for opp til tre ekstrasenger) Suite 2-5 personer (kan sette inn tre ekstrasenger). Om dere ønsker separate soverom er det dermed den største 2-roms leiligheten dere må gå for, ikke rom. Men vær obs på at de kaller leilighetene med både ett og to soverom for en 2-roms. Eventuelt to dobbeltrom. Forutsatt at det som står på siden til TUI stemmer. Var nok 2 roms leilighet med 2 soverom vi hadde når vi fikk 2 leiligheter med connecting door. Anonymkode: 68797...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå