Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan man gjøre dette? Går det hos butikker som har bank i butikk?

Anonymkode: d90b3...017

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man gjøre dette? Går det hos butikker som har bank i butikk?

Anonymkode: d90b3...017

Jeg setter inn gratis på min DNB konto i post i butikk. Hvilken bank har du?

Anonymkode: c7740...769

Skrevet

De har kontantinskudd der det er minibanker og nattsafe. Jeg bruker å sette inn der

Skrevet
5 minutter siden, Mymlen skrev:

De har kontantinskudd der det er minibanker og nattsafe. Jeg bruker å sette inn der

Samme her, finnes en egen maskin/automat til det. Men det er nødt å være tilknyttet den banken man har er min erfaring. 

Skrevet
1 minutt siden, Siv85 skrev:

Samme her, finnes en egen maskin/automat til det. Men det er nødt å være tilknyttet den banken man har er min erfaring. 

Nei, jeg har nordea og jeg satt inn hos DNB sin bankinnskudd 

Skrevet
4 minutter siden, Mymlen skrev:

Nei, jeg har nordea og jeg satt inn hos DNB sin bankinnskudd 

Det funket ikke for meg hvertfall.. Mulig fordi banken min er lokal og ikke landsdekkende. 

AnonymBruker
Skrevet

Dersom man bor på et sted uten bank i butikk eller innskuddsautomat og heller ikke har DnB så fyller man ut en giro (kan fåes på post i butikk feks) og betaler regning til seg sjøl. Problemet der er at man må betale gebyr. Men det er hvertfall en mulighet, men min erfaring er at de fleste banker har en innskudsautomat :) 

Anonymkode: 31619...49a

AnonymBruker
Skrevet

Bank i butikk ble lagt ned i fjor. Post i butikk finnes fortsatt. Dersom du er DNB-kunde er det rimeligere og raskere å sette inn i Post i butikk enn hvis du har en annen bank. Innskuddsautomater finnes i mange banker, men de er gjerne kun tilgjengelig for bankens egne kunder, og du må ofte ha kort for å kunne sette inn. Hvis du har en mindre bank kan du høre med de om du kan sette inn over skranke, storbankene har stort sett sluttet med dette for årevis siden. Nattsafe er for bedriftskunder / kunder som har avtale fra før. 

Anonymkode: b37ff...0d2

AnonymBruker
Skrevet

Posten. Enkelt og greit, lettere enn å gå o banken. 

Anonymkode: c52f4...89e

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Posten. Enkelt og greit, lettere enn å gå o banken. 

Anonymkode: c52f4...89e

Går det an å sette inn penger på konto i f.eks S'banken på posten? 

Anonymkode: 66580...ae8

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å sette inn penger på konto i f.eks S'banken på posten? 

Nei da må du betale til deg selv via giro (de skal ha giroer du kan fylle ut der). Da skriver du bare navn og adr på «betaler og mottaker» fektet og kontonr pluss summen som skal settes inn. Det er gebyr hvis du ikke er kunde i DnB 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei da må du betale til deg selv via giro (de skal ha giroer du kan fylle ut der). Da skriver du bare navn og adr på «betaler og mottaker» fektet og kontonr pluss summen som skal settes inn. Det er gebyr hvis du ikke er kunde i DnB 

Jeg er kunde i DNB så hvis jeg skulle satt inn kontanter i annen bank så ville jeg satt inn på konto i DNB for så å overføre i nettbanken.

Jeg har aldri tenkt at jeg kommer til å ha noen grunn til å sett inn på kontoen i S'banken, bare lurte på om det gikk an. :) 

Bare for å flisespikke litt - du sier det er gebyr for å betale regning hvis man ikke er kunde, men det er gebyr uansett - 75 kroner. Før var det 35 hvis man er kunde, men tror det var i 2017 de endret det til at alle betaler 75 kroner i gebyr for å betale faktura i skranken eller i PiB. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kunde i DNB så hvis jeg skulle satt inn kontanter i annen bank så ville jeg satt inn på konto i DNB for så å overføre i nettbanken.

Jeg har aldri tenkt at jeg kommer til å ha noen grunn til å sett inn på kontoen i S'banken, bare lurte på om det gikk an. :) 

Bare for å flisespikke litt - du sier det er gebyr for å betale regning hvis man ikke er kunde, men det er gebyr uansett - 75 kroner. Før var det 35 hvis man er kunde, men tror det var i 2017 de endret det til at alle betaler 75 kroner i gebyr for å betale faktura i skranken eller i PiB. 

Det er 100 kroner i gebyr nå, uansett om du er kunde eller ikke. Så da må man gjerne sette inn et ganske stort beløp for at det skal lønne seg 

Anonymkode: 6cdbc...bdc

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja stemmer det, glemte det at gebyrene er endret på  😛 jobbet i PIB frem til 2016 så er et par forandringer som har gått meg hus forbi 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...