Gå til innhold

Ned 5 kilo :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg veier 55 kg og vil ned til 50. Har funnet ut at lavkarbo greier jeg ikke holde meg til! Kan godt spise lite brød, men et sted bare sprekker jeg. 

Om jeg kun teller kcal og trener burde vel det være bra? Spiser kun et måltid med knekkebrød (stivelse i) , med mye frø i. Feks omelett til lunsj og fisk eller burger/kylling kjøttdeig med grønnsaker til middag. Har dere trua på dietter? Ikke meg hverfall😆

Anonymkode: 1f6df...91d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trua på vaner. Har selv blitt bevisst på hvor mye "dritt" jeg spiste og hvor enkelt jeg kunne legge inn bedre vaner. Kutt ut mest mulig ferdigmat, ferdigdressinger, rekesalat, ketchup og den slags. Lag mat fra bunnen og spis mye grønnsaker. Grønnsaker er lav på kalorier og er næringsrike. Brødskiver er det enkelte som overspiser av, jeg var en av de. Så jeg spiser mindre brød, og koker heller linser eller havregrøt til frokost og niste. Fyller også opp middagstallerkenen med mye mer og flere forskjellige grønnsaker enn før. Varierer med de typiske frosne grønnsakene som brokkoli og blomkål, med for eks squash og aubergine. 

Kan også være en ide å hive seg på trenden med en vegetardag i uka. Bare unngå ost, for ost er j kaloritikt. Jeg gikk faktisk ned noen kilo når jeg kuttet ut den daglige osteporsjonen. Nå drikker og spiser jeg en del oatlyprodukter som jeg har blitt veldig fan av. 

Anonymkode: 6b237...5f3

Skrevet

Jeg har trua på at lavkarbo ikke er bra for deg. Jeg gikk ned 60 kg på et lavkalori kosthold. Nå lever jeg vegansk, spiser mer karbohydrater enn noen sinne og har aldri vært smalere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har trua på at dietter er suverent hvis du vil mislykkes. Spis mindre og beveg deg mer, så går du ned i vekt.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg veier 55 kg og vil ned til 50. Har funnet ut at lavkarbo greier jeg ikke holde meg til! Kan godt spise lite brød, men et sted bare sprekker jeg. 

Om jeg kun teller kcal og trener burde vel det være bra? Spiser kun et måltid med knekkebrød (stivelse i) , med mye frø i. Feks omelett til lunsj og fisk eller burger/kylling kjøttdeig med grønnsaker til middag. Har dere trua på dietter? Ikke meg hverfall😆

Anonymkode: 1f6df...91d

Ingen idé om hvordan du skal gjøre det for uten om å gå ned i antall kalorier og øke aktivitetsnivået. Jeg har også 5 kg som sitter som støpt, men jeg vil bli kvitt de fort...

Anonymkode: 72fb5...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...