hobbykokken Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 I år er barnet vårt to år og noen mnd. Vi skal i dyreparken. Har kikket litt på lalandia i Billund for neste års ferie (vet av erfaring at det lønner seg å være tidlig ute med å bestille pga pris. Hvis vi tre skulle bestilt en uke i lalandia nå i juli ville vi betalt over 20k🙄) spørsmålet mitt er hvor lang tid i forveien jeg bør bestille og hvor mye penger jeg bør budsjettere med til overnatting i lalalandia? Vil kun til Billund for da kan vi også reise på Legoland 😁
Arkana Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 Lalandia er dyrt. Hvis det ikke er viktig å bo akkurat i Lalandia ville jeg sett etter feriehus et annet sted (det finnes mange sider som formidler feriehus i Danmark). Man får riktignok gratis inngang på Monky Tonky Land og badelandet, men det er ikke verdt så mye med tanke på at feriehus i Lalandia koster dobbelt så mye som vanlige feriehus. Du bør nok regne med minst 15000 for en hel uke. 1
Ulrikke Skrevet 21. juni 2018 #3 Skrevet 21. juni 2018 Skulle til å svare det samme, Lalandia er uforholdsmessig dyrt i forhold til å leie feriehus en kort kjøretur unna. Å komme seg rundt i Danmark med egen bil er absolutt null stress, fine veier, godt skiltet.... Danmark er nydelig for så små barn (og også oss som er litt større ) mye bedre utbygde lekeplasser feks... Når det er sagt vet jeg ikke helt hvor tidlig det lønner seg å bestille i Lalandia, evt Vi har alltid leid feriehus utenom sånne steder, via Dansommer, Novasol, Sologstrand eller lignende... 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #4 Skrevet 21. juni 2018 Jeg hadde neppe prioritert Lalandia med en treåring. Jeg ville gått for et rimeligere alternativ, med et mindre styrete badeland. Størst er ikke alltid best! Blokkhus har veldig mye bra Anonymkode: 1ce57...486
hobbykokken Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde neppe prioritert Lalandia med en treåring. Jeg ville gått for et rimeligere alternativ, med et mindre styrete badeland. Størst er ikke alltid best! Blokkhus har veldig mye bra Anonymkode: 1ce57...486 Det er like mye for vår del. Vi elsker sånne steder 😁
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #6 Skrevet 22. juni 2018 OMG! Folk styrer sånn med sitt første barn.. Spar pengene til senere og gjør noe enkelt fremover, eller gjør det som dere voksne har mest lyst til. barn på den alderen er storfornøyd med ett plaskebasseng i hagen uansett Vi hadde aldri brukt tusenvis på lalandia og dyreparken når minsten var liten... da dro vi til syden med barnebasseng og solseng.. Nå når de er eldre 5-7 år.. så har vi dratt på legoland, dyreparken osv Anonymkode: 778bb...4aa
hobbykokken Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: OMG! Folk styrer sånn med sitt første barn.. Spar pengene til senere og gjør noe enkelt fremover, eller gjør det som dere voksne har mest lyst til. barn på den alderen er storfornøyd med ett plaskebasseng i hagen uansett Vi hadde aldri brukt tusenvis på lalandia og dyreparken når minsten var liten... da dro vi til syden med barnebasseng og solseng.. Nå når de er eldre 5-7 år.. så har vi dratt på legoland, dyreparken osv Anonymkode: 778bb...4aa Vi er ikke Syden mennesker. Liker sånne parker godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå