Gå til innhold

Svigermor favoriserer den andre svigerdatteren!t

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare tømme hue litt: hun fremstår liskom som så perfekt fordi hun lager fine middager. Dritt lei dem begge to. Jeg vet at hun er lat. Jobber kun 2 dager pr uke ( da kveld for det er så deilig). Hun sover dagen lang omtrent og bare klager på at hun har såååå mye å gjøre og aldri kan gjøre noe som helst. Men fakta er at hun hr fri fra barn på dagtid 5 dager i uka. Hun sjekker stadig inn på treningssenteret på Facebook, hun har det skittent hjemme også. Men stakar hun jobber jo så mye. Og for det andre så shopper hun mye også, handler nytt interiør til huset hver uke også. Sånn måtte bare få det ut, den perfekte svigerdatteren til svigermor.

Anonymkode: 9b44b...39c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må bare tømme hue litt: hun fremstår liskom som så perfekt fordi hun lager fine middager. Dritt lei dem begge to. Jeg vet at hun er lat. Jobber kun 2 dager pr uke ( da kveld for det er så deilig). Hun sover dagen lang omtrent og bare klager på at hun har såååå mye å gjøre og aldri kan gjøre noe som helst. Men fakta er at hun hr fri fra barn på dagtid 5 dager i uka. Hun sjekker stadig inn på treningssenteret på Facebook, hun har det skittent hjemme også. Men stakar hun jobber jo så mye. Og for det andre så shopper hun mye også, handler nytt interiør til huset hver uke også. Sånn måtte bare få det ut, den perfekte svigerdatteren til svigermor.

Glemte å føye til at luksusdyret tat massasje 1 gang pr uke og flyr jevnlig til hudpleier. Stakkar henme som har så mye å drive m-huff altså!!😂

AnonymBruker
Skrevet

Misunnelig? 

Anonymkode: 8f36f...0e1

• Liker 10
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Misunnelig? 

Ikke bare litt.

Og muligens en smule bitter.

Endret av Dævendøtte
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så bitter på din manns brors kone? Kanskje det var broren til mannen din du egentlig var ute etter?

Anonymkode: 2fdc5...f1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Misunnelig? 

Ja, skulle ønske jeg hadde like mye penger, at jeg kunne late meg dagen lang istedet for å jobbe hardt og være sliten hver dag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så bitter på din manns brors kone? Kanskje det var broren til mannen din du egentlig var ute etter?

Hadde ikke rørt han med ildtang engang. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes du kan like godt si det til henne når hun snakker om hvor travelt hun har det. Si at det virker ikke sånn i det hele tatt. tenker det er bedre å ta det opp på den måten, enn gå og baksnakke og irritere seg. kanskje dere får luftet ting en gang for alle

Anonymkode: 4da07...cfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skulle ønske jeg hadde like mye penger, at jeg kunne late meg dagen lang istedet for å jobbe hardt og være sliten hver dag.

Hvorfor har hun mye penger? Er det din manns bror som tjener mye mer enn din mann? Eller er hun fra en rik familie?

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke rart svigermor liker henne best hvis du er så bitter, sladrete og nedrakkende som det virker som her :vetikke:

Anonymkode: b6cda...9c4

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du tar feil? Kanskje den andre svigerdatteren har et godt hjerte, er et positivt menneske, hyggelig å snakke med, snill mot alle, viser at hun bryr seg og virkelig er et godt menneske som svigermoren din forguder fordi hun faktisk beundrer hennes vinnende personlighet? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har hun mye penger? Er det din manns bror som tjener mye mer enn din mann? Eller er hun fra en rik familie?

Mannen, han hr tatt over barndomsgården. Så og si gratis og håver inn mye penger på leieinntekter av bygninger. 

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke rart svigermor liker henne best hvis du er så bitter, sladrete og nedrakkende som det virker som her :vetikke:

Jeg liker ikke svigermor uansett. Masakjærrig fra hell.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg liker ikke svigermor uansett. Masakjærrig fra hell.

Da var jo dette en meningsfull og nyttig tråd. Takk for at du delte, liksom.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

You do you, prøv å slutte å bry deg om alt svigerinnen din gjør og ikke gjør. Hun og svigermor har sikkert bare bedre personlig kjemi.

Anonymkode: 1c021...b1f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du er liksom det mønstereksempelet på hvordan ei svigerdatter skal være?

Skrevet

Hvis du ikke liker svigermor uansett, ser jeg ikke helt problemet med at hun er mer interessert i sin andre svigerdatter enn deg. Høres ut som vinn-vinn i mine ører. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? Snakker du SÅ mye med svigermor og svigerinne at du hører skryten så ofte? I såfall kutt ned kontakten med de begge. Lev livet ditt. Har giftet deg med mannen din, ikke med svigermor og svigerinne.

Anonymkode: ba2b1...bc2

Skrevet

Sjekk inn på treningssenteret du også, det vil gjøre deg godt :klem:

• Liker 1
Skrevet

Ikke bry deg med dem, er mitt råd. Konsentrer deg om å leve ditt liv og ha det godt med din familie. Blås i dem!  Det er mange familier der den ene av søsknene har fått mer enn de/den andre. Sånn er det bare.  Da må man bare prøve å gjøre det beste ut av det man har.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...