Gå til innhold

For eller imot ab funksjonen?

?  

57 stemmer

1. 1. ?

• At det er på tide å gjerne anonymbrukerfunksjonen
      20
    • At jeg synes det funker fint slik som det er nå med anonymbrukerfunksjonen
      37

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skriver alltid med nick. Men skjønner godt folk som bruker anonymknappen.  Jeg måtte skifte nick, for et par år siden, da jeg fikk en stalker etter meg her inne. Gale folk finnes overalt;)

Forumet hadde blitt enda dårligere hvis vi fjernet muligheten for å være helt anonym.  (vi er jo alle anonyne, selv med nick) For meg så betyr det ingenting om folk poster med nick eller ei. Mange av de beste innleggene her inne er skrevet av anonyme brukere:)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for personangrep, brukerdebatt og svar til dette.

Edie, mod.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/21/2018 at 3:02 PM, Maruwan said:

Jeg vet ikke, jeg. Det har bl.a. ved flere anledninger kommet for en dag at NAV-ansatte sjekker opp personlige opplysninger på bekjente over en lav sko. Og dette er folk med 3-5 års høyskoleutdanning som har blitt godt drillet i hva taushetsplikten innebærer, og hvilke innsynsbegrensninger de er bundet av. Allikevel gjør "alle" det.

Da tenker jeg det er naivt å tro at tenåringsjentene som modder dette forumet, og som i praksis ikke er juridisk bundet av noe som helst, og som ikke risikerer stort annet enn å ikke få modde KG mer, er stort bedre. Det tryggeste er å gå ut ifra at de er langt verre. Du må aldri undervurdere hvor nysgjerrige mennesker kan være, spesielt unge piker med litt for mye innsyn og litt for mye de skulle ha sagt.

Det var godt poeng. Man hadde kanskje følt seg tryggere om moderatorene alltid måtte sende en melding til personene de sjekket AB-innleggene på. 

På samme måte som om jeg snoker i skattelistene dine så får du en melding at det er jeg som snoket. Snokingen forsvant nærmest over natten etter det ble gjennomført. 

Virker også useriøst at moderatorene skal kunne sjekke hvem de vil også skal man bare krysse fingrene på at ingen av dem misbruker tilliten til å snoke. 

Anonymkode: a0df7...8bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg noterer meg at AB har skrevet nesten 5 millioner innlegg og fått nesten 8 millioner likes. Det at AB har nesten dobbelt så mange likes som innlegg tyder på at AB holder en høy standard. Det er mange av de som ikke er anonyme som har et mye dårligere forhold.

Anonymkode: 16cdd...c33

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg noterer meg at AB har skrevet nesten 5 millioner innlegg og fått nesten 8 millioner likes. Det at AB har nesten dobbelt så mange likes som innlegg tyder på at AB holder en høy standard. Det er mange av de som ikke er anonyme som har et mye dårligere forhold.

Anonymkode: 16cdd...c33

Nei. 

Anonymkode: 8a890...48b

AnonymBruker
Skrevet

Likegyldig. Men kunne tenkt meg en sperre hvor ingen fikk skrive flere enn fem innlegg per dag. Da hadde man nok blitt kvitt de verste trollene og de verste spammerne. 

Anonymkode: 3e5b0...6c3

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likegyldig. Men kunne tenkt meg en sperre hvor ingen fikk skrive flere enn fem innlegg per dag. Da hadde man nok blitt kvitt de verste trollene og de verste spammerne. 

Anonymkode: 3e5b0...6c3

Hvordan skulle det hjulpet? Ville bare ødelagt for oss andre...

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan skulle det hjulpet? Ville bare ødelagt for oss andre...

Ødelegger ikke for noen.  Ingen har behov for å skrive mer enn 5 innlegg om dagen på kvinneguiden og det er bare fint om man bruker dagen mer produktivt enn å bare sitte på kvinneguiden å skrive innlegg. 

Anonymkode: 9f049...7a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ødelegger ikke for noen.  Ingen har behov for å skrive mer enn 5 innlegg om dagen på kvinneguiden og det er bare fint om man bruker dagen mer produktivt enn å bare sitte på kvinneguiden å skrive innlegg. 

:skratte: 

AnonymBruker
Skrevet
På Sunday, June 24, 2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Det kommer iallefall ikke til å fungere med alle de forskjellige telle-trådene her på forumet... 

:bond: 

Anonymkode: d6298...ffe

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kommer iallefall ikke til å fungere med alle de forskjellige telle-trådene her på forumet... 

:bond: 

Anonymkode: d6298...ffe

Tell i veid du. :)

Anonymkode: a0df7...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...