Gå til innhold

Gift from G..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvilken "gave" eller "utenomjordisk" ting ville du hatt hvis du fikk velge?

Jeg skulle ønske jeg kunne lese andres tanker. :o

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Konstant orgasme! Hoho! neida, men ville ikke ha lest andre tanker iallfall, hadde blitt skummelt i lengden. Jeg ville kunne fly!

Skrevet

Tja, kanskje god hukommelse. Sånn at jeg bare trengte lese ting én gang og så var det trygt forankret i hukommelsen. Det hadde i allefall vært godt å ha nå som jeg er student.

Skrevet

Jeg ville kunne forflytte meg hvor som helst på et blunk. Være på andre siden av jorden ved å knipse i fingrene...

Eller kanskje hatt amors piler, så kunne jeg skutt på drømmemannen!

eller hatt "healing powers" og folk ble friske hvis jeg bare tok på dem... Aldri være redd for at noen i nær familie dør av kreft...

det er deilig å drømme :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei!

Hvilken "gave" eller "utenomjordisk" ting ville du hatt hvis du fikk velge?

Jeg skulle ønske jeg kunne lese andres tanker. :o

Fantastisk spørsmål! :klappe:

Hm. Jeg ville definitivt ikke kunne lese andres tanker. Thats 4 sure :-) Men jeg tror noen ganger det kunne hjulpet om andre kunne lese mine :ler:

Dersom jeg fikk en slik 'gave' så kunne jeg ønske det var at jeg til enhver tid ville gjøre det 'riktige', i enhver gitt situasjon. Vel, egentlig at jeg kunne bestemme at alle skulle ha denne 'gaven', men dersom det var kun jeg som kunne få den, så ville jeg ønsket det :-)

Dersom det nå var slik at det ikke finnes 1 gitt korrekt ting å gjøre, så skulle jeg ønske jeg til enhver tid ville velge den beste, for andre og meg selv.

Gjest gjest 0
Skrevet

Oi!

Jeg skulle ønske jeg kunne:

* fly

* se på en bok og vite hva som stod der og faktisk huske det

* trylle eller gjøre hekseting som å helbrede sykdom, gjøre om ting til penger :wink:

* flytte meg fra et sted til et annet bare ved å blunke med øynene.

* Ha hodet fullt av geniale oppfinnelser

osv osv

Pam

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ville forvandlet gress til penger....

Skrevet

Jeg ville hatt evnen til å bli usynlig :) kunne funnet på mye gøy da..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor stoppet denne fantasifulle lille hærligheten av en tråd? Dette var jo virkelig gøy :-) Er det ingen fler som kunne ønske de hadde evner utenom det vanlige?

Syntes det var interessant å lese hva folk skulle ønske de kunne jeg :-)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg skulle ønsket meg at jeg fikk oppskriften til en mirakelkur som alle mennesker kunne ta, en mirakelkur som gjorde at alle fann seg selv og gjorde det beste utav det livet man har.

På plass nummer to (mer egoistisk) så skulle jeg ønske at jeg fikk svaret "om universet" (oss og slt rundt oss da), fordi det er et ekstremt spennende spørsmål for meg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

chrizzy

42

§ Douglas Adams (selv om han :sove: i graven dersom folk som meg ikke slutter å bringe opp dette nå :-) )

Gjest Moonshadow
Skrevet

Fantastisk spørsmål! :klappe:

Hm. Jeg ville definitivt ikke kunne lese andres tanker. Thats 4 sure :-) Men jeg tror noen ganger det kunne hjulpet om andre kunne lese mine :ler:

Dersom jeg fikk en slik 'gave' så kunne jeg ønske det var at jeg til enhver tid ville gjøre det 'riktige', i enhver gitt situasjon. Vel, egentlig at jeg kunne bestemme at alle skulle ha denne 'gaven', men dersom det var kun jeg som kunne få den, så ville jeg ønsket det :-)

Dersom det nå var slik at det ikke finnes 1 gitt korrekt ting å gjøre, så skulle jeg ønske jeg til enhver tid ville velge den beste, for andre og meg selv.

Ville nok valgt de samme som deg. Pluss at jeg kunne tenkt meg ¨være synsk, så jeg så hva som ventet meg framover.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ha ha, har lest halve Haikerens guide til galaksen :ler:

Nei, det er egentlig ikke slik jeg mener, tenker mere på hva er alt, hvor og hvorfor. Men det må man vel vite for å vite meningen med livet å da. Men jeg synes bare det er såååååå urettferdig at de som kommer fremover skal få besvart så mange spørsmål, å at jeg ikke får vite :sur:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville nok valgt de samme som deg. Pluss at jeg kunne tenkt meg ¨være synsk, så jeg så hva som ventet meg framover.

Så flott! Jeg tenkte på dette da, om ikke annet - jeg selv i det minste, kunne gjøre noe riktig til enhver tid. Samt at jeg tror på sommerfugl-effekten. Altså at dersom jeg i en gitt situasjon alltid ville velge å gjøre 'det rette', eller 'det meste nærliggende', så var dette nødt til å spre seg blandt fler innenfor samme omstendighet. Bare det var noe 'godt' liksom - så er det, det samme for meg :-)

Å være synsk ville jeg nok ikke valgt. Grunnen for meg ville være at det rett og slett skjer for mye vondt rundt èn til enhver tid. Jeg tror det ville kunne fortone seg som et mareritt dersom man til enhver tid skulle kunne forutse at noe 'fælt' ville skje, og siden føle at man ikke kunne gjøre noe for å ha stoppet det. En forferdelig tanke.

Gjest Anonymous
Skrevet

chrizzy

Men jeg synes bare det er såååååå urettferdig at de som kommer fremover skal få besvart så mange spørsmål, å at jeg ikke får vite :sur:

Vet du, det der burde det så absolutt finnes en tråd om. Personlig tror jeg på ingen måte det er slik det fungerer. Dette må drøftes nærmere! :-)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja det må de, har også noen andre tanker omkring det :)

Skrevet

Jeg vil kunne forflytte meg ved tankekraft! Bye, bye sporveien, NSB og alle flyselskaper... :sjarmor: Ekstrem hukommelse hadde jo også vært fint (men noen ting VIL man jo helst glemme), og det hadde vært greit å være kjempesterk. Men å reise ville være det beste!

Gjest Anonymous
Skrevet
Konstant orgasme!

Det finnes noen som har epilepsi i orgasme-senteret i hjernen, og som kan oppleve lange kontirnuerlige orgasmer. Mange av disse liker ikke å spise medisin for å forebygge anfall :O

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne bestemme hva jeg skulle føle i forskjellige situasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...