AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Jeg har hørt om en injeksjon man kan ta i ansiktet som heter skin booster, det er en hyaloronsyre (et eller annet) som er noe som finnes naturlig i huden men som synker med aldern og dermed får man rynker. Denne skin boostern skal gi mer glød og forebygge at man får rynker visstnok. Hvis det er så fantastisk,hvorfor er det ikke ambefalt alle å ta det fra fylte 25 år, siden da begynner huden å miste elastitet? Jeg vurderer å ta det, jeg er 24, ingen rynker men kunne trengt en boost og samtidig vil jeg jo forebygge rynker... er det noen som har noen erfaringer med dette ? Anonymkode: 48952...2ef
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt om en injeksjon man kan ta i ansiktet som heter skin booster, det er en hyaloronsyre (et eller annet) som er noe som finnes naturlig i huden men som synker med aldern og dermed får man rynker. Denne skin boostern skal gi mer glød og forebygge at man får rynker visstnok. Hvis det er så fantastisk,hvorfor er det ikke ambefalt alle å ta det fra fylte 25 år, siden da begynner huden å miste elastitet? Jeg vurderer å ta det, jeg er 24, ingen rynker men kunne trengt en boost og samtidig vil jeg jo forebygge rynker... er det noen som har noen erfaringer med dette ? Anonymkode: 48952...2ef Dette er jo fillers og hvorfor skal man fremme og normalisere bruk av fillers og botox? At du er i begynnelsen av 20 åra og tror du trenger fillere er galskap. Hold deg unna, fillere bidrar ikke til at du ser bedre og yngre ut, snarere tvert imot. Sorry utrrykket, men har du levd under en stein som ikke har fått med deg debatten om kosmetiske behandlinger? Foreslår du setter deg ned og setter deg skikkelig inn i det Anonymkode: 818ff...118 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #3 Skrevet 21. juni 2018 Bloggeren Kristin Gjelsvik har enormt mange gode poeng! Anonymkode: 818ff...118
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #4 Skrevet 21. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo fillers og hvorfor skal man fremme og normalisere bruk av fillers og botox? At du er i begynnelsen av 20 åra og tror du trenger fillere er galskap. Hold deg unna, fillere bidrar ikke til at du ser bedre og yngre ut, snarere tvert imot. Sorry utrrykket, men har du levd under en stein som ikke har fått med deg debatten om kosmetiske behandlinger? Foreslår du setter deg ned og setter deg skikkelig inn i det Anonymkode: 818ff...118 Dette fjerner ikke rynker, det strammer ikke huden, man får mer fukt i huden som igjen forebygger fortidlig aldring.... herregud for et svar 😋 ja jeg er imot botox da det på sikt forværrer huden og derfor må man fortsette for resten av livet. Jeg har ekstremt tørr hud og ingenting av hudprodukter hjelper. Jeg er stiv i ansiktet etter en dusj og jeg har tørrhetslinjer i ansiktet. Det er ikke behagelig og huden ser gusten ut med røde tørre flekker. Jeg gjør akkurat hva jeg vil. Jeg lurte på erfaringer rundt dette. Anonymkode: 48952...2ef 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #5 Skrevet 22. juni 2018 Bruk dusjolje el dusjcreme som gir fukt i dusjen. Peelinger/skrubb et par ganger i uka. Ansiktrens med glykolsyre. Nattkrem med glykolsyre. Dagkrem med hyaluronsyre og solfaktor. Ellers spise grønnsaker og fisk, ta omega 3. Drikke nok vann. Trene og holde blodsirkulasjonen og musklene igang. Sukker,koffein, nikotin, overdreven soling gir rynker.. Restylane skinbooster er mest normalt for de over 35... Anonymkode: 071f4...0fc 1
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 22. juni 2018 #6 Skrevet 22. juni 2018 Som jeg leste dersom TS kun vil ha én boost: Sitat Dersom man gjennomfører en kur og ikke følger opp behandlingen, så vil likevel huden din være ca. 1 år yngre i det behandlede området. For alltid! Bare ca 1 år yngre i det behandlede området for alltid? Så når den kronologiske alderen sier 78 år så er den biologiske alderen på det området 77 år? 🤔 Det tar for øvrig fra 4 til 9 måneder før de synlige hudforbedringene synes. Normalt sett må du ha en behandling per måned over 3 måneder. For tre ganger ligger det på noe rundt 7000kr. Og så må det vedlikeholdes etter 9-12 måneder. Bør også vite at alle rynkene forsvinner ikke. Kostbar affære, men har du råd til sånt så er det vel bare å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå