Gå til innhold

Hvordan i F legger man inn bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg lagt inn bilder på dette forumet? Har prøvd photobucket men det er helt låst.

Anonymkode: 1fef5...8ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HanenIFlokken

Trykk på 'klikk for å legge til bilder' eller klikk på 'legg til andre filer' og velg sett inn bilde fra url om du skal legge inn en bildelink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ved URL må vel bildet allerede ligge ute et sted? Skal legge inn mitt bilde

Anonymkode: 1fef5...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 6 år senere...

Hei. Er ny her så trenger litt hjelp. Kan man nå kun legge inn bilder via URL? Jeg finner ingen knapp med legg til andre filer eller noe sånt. 

Tenkte å legge ut noen bilder av kattene mine på en kattetråd, men har lite lyst til å legge de inn på google photos først før de deles her. Når jeg prøver å paste rett inn i kommentaren her så får jeg beskjed om å laste opp først, men laste opp hvor? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evot_i_skogen skrev (På 9.10.2024 den 15.57):

Hei. Er ny her så trenger litt hjelp. Kan man nå kun legge inn bilder via URL? Jeg finner ingen knapp med legg til andre filer eller noe sånt. 

Tenkte å legge ut noen bilder av kattene mine på en kattetråd, men har lite lyst til å legge de inn på google photos først før de deles her. Når jeg prøver å paste rett inn i kommentaren her så får jeg beskjed om å laste opp først, men laste opp hvor? 

 

Hei, redd under der du skriver innlegg så er det en knapp for å laste opp filer. Trykk på "Velg filer"

image.thumb.png.ee0c3573cf6ba32ef174e6b9a3809ee2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (53 minutter siden):

Hei, redd under der du skriver innlegg så er det en knapp for å laste opp filer. Trykk på "Velg filer"

image.thumb.png.ee0c3573cf6ba32ef174e6b9a3809ee2.png

Hei. 

 

Takk for svar, men den knappen finnes ikke hos meg. Det står kun "Sett inn bilde fra URL". Er det noe jeg må endre på profil-innstillingene mine kanskje? Får bare den samme knappen på mobilen. Eller må man kanskje ha lagt inn et visst antall innlegg før den muligheten dukker opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evot_i_skogen skrev (Akkurat nå):

Hei. 

 

Takk for svar, men den knappen finnes ikke hos meg. Det står kun "Sett inn bilde fra URL". Er det noe jeg må endre på profil-innstillingene mine kanskje? Får bare den samme knappen på mobilen. Eller må man kanskje ha lagt inn et visst antall innlegg før den muligheten dukker opp? 

Ser du ikke at det lenkes til svaret rett over her? Se på det så finner du det ut:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1639607-problemer-med-å-legge-ut-bilder-i-innlegg/?do=findComment&comment=31317509

 

Anonymkode: b4ee6...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evot_i_skogen skrev (På 11.10.2024 den 12.22):

Hei. 

 

Takk for svar, men den knappen finnes ikke hos meg. Det står kun "Sett inn bilde fra URL". Er det noe jeg må endre på profil-innstillingene mine kanskje? Får bare den samme knappen på mobilen. Eller må man kanskje ha lagt inn et visst antall innlegg før den muligheten dukker opp? 

Hei, det stod i den lenken i innlegget nedenfor at det skulle ta 7 dager eller 15 innlegg før man får postet bilder. Du har vært medlem i over 7 dager. Fungerer det å poste bilde nå?

AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 12.23):

Ser du ikke at det lenkes til svaret rett over her? Se på det så finner du det ut:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1639607-problemer-med-å-legge-ut-bilder-i-innlegg/?do=findComment&comment=31317509

 

Anonymkode: b4ee6...b6d

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...