Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fem minutter siden! Ble kjempeglad.. :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Aldri, jeg nyser slik når jeg får dem (egentlig er jeg kjempemisunnelig på dem som får, men det trenger jeg ikke skrike for høyt om)

Heldig du :)

Skrevet

Valentines Day. Blir ikke så ofte, men det er fordi samboeren min vet at jeg ikke er så veldig interessert i å få blomster, synes det er bortkastet med noe som varer så kort tid. Men han er veldig flink til å gi andre ting.

Skrevet
Valentines Day. Blir ikke så ofte' date= men det er fordi samboeren min vet at jeg ikke er så veldig interessert i å få blomster, synes det er bortkastet med noe som varer så kort tid. Men han er veldig flink til å gi andre ting.

Samme her. Fikk ei plante i forrige uke fra rema1000 da, han syns den var så kul og fin:ler:. En sånn liten grønn paraplyplante.

Skrevet

Ja, akkurat det samme kan samboeren min finne på. Det er ikke så lenge siden han hadde funnet en plante med noen morsomme bær på en eller annen dagligvarebutikk. Synes det er så koselig med slike spontane gaver.

Skrevet

for en uke siden. 5 hvite roser. hadde 2 1/2 års dag med typen. (jeg hadde helt glemt det)

Gjest gjest1
Skrevet

Uff.. det er LENGE siden. Nærmer seg sikker to år.

Typen kom hjem med blomster, en helt vanlig dag. Jeg ble kjempeglad - for en fantastisk kjæreste jeg har som kjøper blomster en helt vanlig hverdag bare for å glede meg.

Men likevel var det første som glapp ut av meg "Hva er det du har gjort nå??"

Vel, det var siste gang jeg fikk blomster. Jeg skal vist aldri få det igjen heller sier han.. Sukk. Dumme dumme meg :murvegg: Håper han glemmer det snart

Skrevet
Uff.. det er LENGE siden. Nærmer seg sikker to år.

Typen kom hjem med blomster, en helt vanlig dag. Jeg ble kjempeglad - for en fantastisk kjæreste jeg har som kjøper blomster en helt vanlig hverdag bare for å glede meg.

Men likevel var det første som glapp ut av meg "Hva er det du har gjort nå??"

Vel, det var siste gang jeg fikk blomster. Jeg skal vist aldri få det igjen heller sier han.. Sukk. Dumme dumme meg :murvegg: Håper han glemmer det snart

huff da.. Han glemmer det vel snart.. :wink:

Skrevet

I forgårs, fikk jeg to potter med påskeliljer. de holder på å springe ut nå og er veldig flinke.

Og for 2 uker siden fikk jeg verdens fineste tulipaner, knallrøde og 50 stk. De var et syn!!!

Må jo bare nevne at min kjære er innen plantebransjen da.....

Gjest Gjesta
Skrevet

*regne*,...hm...i slutten av 2002 en gang,...det var av sambo, da vi akkurat hadde blitt sammen.

Jeg er ingen blomster-dame, så jeg får ingen blomster :)

Gjest Seleena
Skrevet

8. oktober. Kom heim frå sjukehus, fekk blomster av bestekompisen min!

Gjest Lizzi
Skrevet

Da jeg lå på sykehuset for ett halvt år siden. Ellers fikk jeg "ofte" blomster av sambo det første året, nå kan jeg egentlig ikke huske sist.... :cry:

Skrevet

12. januar, for da hadde jeg og sambo vært sammen i tre år. Fikk tre røde Gerbra, favorittblomsten min!

På Valentines day fikk jeg tre kinderegg!!! :ler:

Skrevet
Fem minutter siden! Ble kjempeglad.. :-)

:-)

Skrevet

Igår, for da hadde jeg bursdag- og før det var det Valentines.

Men året forøvrig har det vært stille på den fronten....

Gjest Dolphina
Skrevet

Sist lørdag fikk jeg tulipaner av noen venner som var bedt på middag hos oss!:)

Skrevet

I forrige uke, da jeg var med mamma på Plantasjen. Tror den heter Flamingoblomst. Et par dager før det hadde dessuten samboeren kjøpt en Ildtopp. Kjempekoselig å få blomster, spesielt når man minst venter det! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...