AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Hvis man er bitter for noe, eller det er en gruppe mennesker en ikke liker eller en vil påvirke folks syn på menneskegrupper/kjønn eller en gruppe av noe slag, tror du det er enkelte som lager tråder for og se hvor mange som er enige? Evt. påvirke folk til og holde med seg? Så kommer det andre som er enige, og den som sier imot straffes for dette ved å bli kaldt ting som "naiv", "dum", "lavt utdannet" ,eller "diagnose". Et eksempel på dette her er for eksempel bitre kvinner, som lager flere tråder der de har dårlige erfaringer med menn. Så er det et par kvinner til som er bitre, og støtter opp under dette. Igjen sitter de og lager mange tråder der mannen blir problemet. Slik begynner folk og tro at menn faktisk er slemme. Så har vi innvandrertrådene. Noen som ikke liker innvandrere, skal gå inn i tråder og påpeke hvor naiv du er som er venn med en muslim. Lager evt en egen tråd i tillegg om muslimer, og dikter evt opp dårlige erfaringer. Listen kan vel være endeløs på hva man ikke liker. Men er det bare jeg som mistenker at enkelte bruker forum for å manipulere befolkningen? Anonymkode: fb325...077
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Jeg tror det blir laget mange rene provokasjonstråder, for de får alltid masse oppmerksomhet. Jeg har gjort det selv når jeg har kjedet meg; laget et helsike rabalder uten å engang å gidde å være innom tråden igjen etter et kvarters tid 😂 Anonymkode: 71d69...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå