Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om det er noen som har selvopplevde historier som er mer utrolige, hårreisende, spennende, fantastiske eller overraskende enn man kunne sett for seg faktisk kunne hendt i virkeligheten? Humoristiske og helt uforklarlige hendelser, ja alt av sjangre er velkommen lesning. 

Tråden er inspirert av våre faste kreative trolletrådskribenter her inne:)  Så må vi selvfølgelig ta høyde for troll i denne tråden også :biggrin:

beklager om dette havnet i feil forum- vet ikke hvor det passer.. 

Endret av miss spjåk
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, miss spjåk skrev:

Lurer på om det er noen som har historier som er mer utrolige, hårreisende, spennende, fantastiske eller overraskende enn man kunne sett for seg faktisk kunne hende i virkeligheten? Humoristiske og helt uforklarlige hendelser, ja alt av sjangre er velkommen lesning. 

Tråden er inspirert av våre faste kreative trolletrådskribenter her inne:)  Så må vi selvfølgelig ta høyde for troll i denne tråden også :biggrin:

Kvinne med draget på menn her, ble mobbet/utestengt av andre jenter gjennom hele barne og ungdomsårene. De fikk seg jo kjærester og andre jeg traff på i tidlig 20- årene som jeg delte kollektiv med hadde også kjærester. Hun ene begynte og stenge meg ute. Jeg kunne noen ganger lure på om jeg hadde klart å få napp hos deres kjærester hvis jeg fant ut at jeg ville ødelegge dem psykisk også. Men det forble i hodet.... mennene deres var ikke noe attraktive i mine øyne, og det var for mye arbeid i det å prøve da. Har i virkeligheten bare falt for single menn..

Vet ikke om dette var noe spennende, men det var nå litt i tankene 😛 

Anonymkode: 12229...bd4

Skrevet

tenkte på historier som faktisk har skjedd, som brukere har opplevd. Dette var jo bare noe du tenkte på å gjøre. Forøvrig bra du ikke gikk videre med det, å ødelegge noen psykisk slår bare tilbake på deg. Hev deg over det. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, miss spjåk skrev:

tenkte på historier som faktisk har skjedd, som brukere har opplevd. Dette var jo bare noe du tenkte på å gjøre. Forøvrig bra du ikke gikk videre med det, å ødelegge noen psykisk slår bare tilbake på deg. Hev deg over det. 

Beklager, trodde du ville vi skulle komme med noe som ikke nødvendigvis hadde skjedd, men som vi dikter opp. 
Innrømmet bare ærlig at det ble i hodet, de mennene var ikke attraktive i det hele tatt likevel.
Men jeg har faktisk laget tråd her inne (over et år siden tror jeg) om at jeg gjør nettopp dette, bare for og se hva folk svarer 😛 I en utga jeg meg som mobberen, og fikk kjempe masse kjeft av folkene her så klart. Jeg fortjente så mye dritt i livet osv. I den andre tråden var jeg mobbeofferet og tok kjæresten til ei, da ble jeg heksa der og. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, miss spjåk skrev:

Beklager, trodde du ville vi skulle komme med noe som ikke nødvendigvis hadde skjedd, men som vi dikter opp. 
Innrømmet bare ærlig at det ble i hodet, de mennene var ikke attraktive i det hele tatt likevel.
Men jeg har faktisk laget tråd her inne (over et år siden tror jeg) om at jeg gjør nettopp dette, bare for og se hva folk svarer 😛 I en utga jeg meg som mobberen, og fikk kjempe masse kjeft av folkene her så klart. Jeg fortjente så mye dritt i livet osv. I den andre tråden var jeg mobbeofferet og tok kjæresten til ei, da ble jeg heksa der og. 

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg har sagt at jeg aldri kan fortelle min livshistorie til noen, for de vil ikke tro meg. Kun de som har fulgt meg gjennom hele livet kan tro at det faktisk er sant alt sammen, mener hun, og selv de sliter til tider med å forstå at alt faktisk kunne skje. For det er bare for mye! 

Derfor kan jeg heller ikke fortelle. ;) Det blir fort en roman! 

Anonymkode: ba574...278

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble en gang dumpet til fordel for en hund.

Jeg var sammen med en fyr, jeg var 19, han var 34 og medeier i firmaet jeg jobbet i, sammen med sin ekskone som han hadde barn med, og hennes mor. Deres bror/sønn jobbet også i dette firmaet, sammen med sin kone. Masse rot, som man forstår...

Det hadde seg nå uansett slik at jeg hadde meg med både broren og eksmannen, helt i hvilken rekkefølge husker jeg ikke nå lenger, siden det er lenge siden, men jeg tror jeg var litt sånn bortpå broren først (først bare oss to, men så viste det seg at han kun hadde forført meg først for å få meg på gli til å leke med både han OG kona, noe vi gjorde ved et par anledninger før jeg trakk meg ut), så ble jeg sammen med han eksmannen etterhvert.

Vi hadde det egentlig fint, vi var åpne om det, ingen andre enn de involverte visste at jeg og eks-svogeren hadde vært utpå, vi dro på ferier sammen og vi hadde det egentlig fint syns jeg, i bortimot et år.

Så begynte han å bli rar, ville være mer alene, trakk seg unna, og alle de vanlige tingene. Så begynte han å vise meg bilder av en hund, en langhåra Schæferblanding om jeg husker rett.

Snakket om hvor fin denne hunden var, og at han syns den var så ålreit og det var ikke måte på hvor fin og flott denne hunden var. Etterhvert sa han også at han ville tilbringe mindre tid med meg fordi han var blitt så glad i denne hunden.

Det viste seg jo, fant jeg ut etterhvert, at denne hunden tilhørte en dame (Det VAR en faktisk hund altså, og det var denne han viste bilder av og snakket om), og da skjønte jeg jo tegninga og trakk meg såret tilbake, uten å helt skjønne hvorfor i all verden han måtte spille på hunden, liksom. Jeg var temmelig knust, og forvirret, en stund etterpå.

Det KAN ha vært etter dette at hele dette opplegget med eks-svogeren startet, men som sagt husker jeg ikke helt, og er heller ikke så veldig interessert i å nøste opp i disse minnene for å finne ut av det, det er jo tross alt over 20 år siden, og ikke et spesielt ålreit kapittel av livet mitt.

Helt sant, men vet ikke hvor mange som vil tro meg på det.. :)

Anonymkode: f81c6...405

AnonymBruker
Skrevet

Fiksjon er jo bare en nedstrippet og forenklet variant av virkeligheten. 

Anonymkode: cca32...aa6

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min og ene i kollektivet hennes ble uvenner fordi søsteren min glemte å ta pizzaen ut av ovnen så den ble brent. Romvenninnen ble rasende og hylte mens hun pakket tingene sine og reiste samme kveld. Var tilbake når de andre var på forelesning for å hente resten. 

Anonymkode: 95cf4...f36

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fiksjon er jo bare en nedstrippet og forenklet variant av virkeligheten. 

Anonymkode: cca32...aa6

fiction 

1. noe som er diktet opp, innbilning skille mellom fiksjon og virkelighet
2. skjønnlitteratur foretrekke fiksjon fremfor dokumentar

«forme, forestille seg, dikte opp», jamfør engelske fiction) har betydningen «det som er oppdiktet». Da all skjønnlitteratur er diktet opp er begrepet synonymt med fiksjon.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at jeg liksom åpnet litt her, nå må de virkelig gode historiefortellerne komme på banen, men det er kanskje ikke like spennende som å lage sin egen tråd.. *knegg*

Anonymkode: f81c6...405

AnonymBruker
Skrevet

Livet mitt har vært så utrolig komplisert og merkelig at folk som ikke kjenner meg fra før ikke tror meg når jeg forteller om det, men det er så spesielt at jeg ikke kan fortelle om det her uten å bli gjenkjent umiddelbart av folk som har hørt om meg før.

Anonymkode: f60d8...708

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd mye som ikke kan skje. Men om det er at det sker eller at min hjerne er litt ute å kjører innimellom er ikke noe jeg dveler ved. Pytter og går videre. 

Et eksempel er at jeg ser senga mi sveve over gulvet.

Anonymkode: 36587...501

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...