AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 En fyr jeg har chattet med en god stund, men ennå ikke møtt (men har avtalt at vi skal møtes), mellomlandet i Oslo etter noen dager på ferie. Fikk da snap fra han hvor det fremgikk at det nettopp dreide seg om en mellomlanding (han tilhører Oslo, men jobber et annet sted i landet). Jeg var nysgjerrig på når han er tilbake i Oslo neste gang (hvor lang tid det faktisk vil ta før vi får møttes), så jeg skrev: "Synes du kunne lagt inn et lengre stopp i Oslo 😇😜" hvorpå han svarte kjapt: "Kommer snart tilbake til Oslo 👍🏻". Tolker dere responsen hans som at jeg var frekk/masete/for frempå, eller var det rett og slett en positiv respons? Skal sies at selv om vi har chattet masse, har vi ikke drevet med noe kliss ala "Jeg kan ikke vente til vi treffes eller sånn". Så ja, hva tenker dere? Innafor spørsmål og innafor respons? Anonymkode: b59d3...6ab
matrobot Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Synes at du tenker for mye, hehe. Meldingen er helt grei. 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 Den meldingen kunne jeg også lett ha sendt, selvsagt var du ikke for masete Du flørtet jo bare litt
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Bra respons det, tatt i betraktning av at din melding virket som en tacky bootycall. Anonymkode: cb344...b93
Gjest Cathe. Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 Tror han synes du bare var søt og satte pris på flyttingen din, jeg
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #7 Skrevet 21. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra respons det, tatt i betraktning av at din melding virket som en tacky bootycall. Anonymkode: cb344...b93 Det kunne kanskje vært oppfattet sånn om vi ikke hadde snakket om alt og ingenting i nesten fire uker, uten at sex har vært et tema. Godt å høre at dere andre synes det var en grei melding Anonymkode: b59d3...6ab 1
Gjest Cathe. Skrevet 21. juni 2018 #8 Skrevet 21. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kunne kanskje vært oppfattet sånn om vi ikke hadde snakket om alt og ingenting i nesten fire uker, uten at sex har vært et tema. Godt å høre at dere andre synes det var en grei melding Anonymkode: b59d3...6ab Nei, ikke tenk på det. Det er alltid noen som har på de negative brillene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå