Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Sier vi på Elverum? Eller sier vi i Elverum? Dette har vært en hard og uforsonlig debatt i generasjoner, og vi legger derfor dette viktige temaet ut til folkeavstemming. Legg merke til at det er praksis vi spør etter; ikke forsøksvis boklige definisjoner. Kjør viktig debatt!
Gjest Seleena Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 I Elverum. Venninna mi bur I Elverum, for all del!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Velvel. Ikke at Suzy er venninna mi, men hun bor nå uansett i mine ører - og i min munn - PÅ Elverum
Gjest Catwoman Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 på Elverum. liten digresjon: hørte en her en dag som sa han hadde vært i Drammen og på Lier. For guds skyld: det heter i Lier.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #6 Skrevet 4. mars 2005 Underlig. Avstemmingen viser at det foreløpig er flertall for I Elverum, men det virker som om tilhengerne av dette er redde for å stå frem. Derfor en mild oppfordring: Come on out, you fuckfaces, or I'll shoot!! (Ja, jeg har vært for lenge i Forsvaret!)
Suzy Skrevet 4. mars 2005 #12 Skrevet 4. mars 2005 Velvel. Ikke at Suzy er venninna mi' date=' men hun bor nå uansett i min munn - [b']PÅ Elverum Forøvrig bor jeg IKKE i/på din munn... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #14 Skrevet 4. mars 2005 Forøvrig bor jeg på din munn... :-? Som Monty Python så vakkert synger: Sit on my face, and tell me that you love me
Suzy Skrevet 4. mars 2005 #15 Skrevet 4. mars 2005 Smigre-trøffel.... På mine lepper ligger det oftest en ed når jeg tenker på deg (lest på nynorsk så rimer det faktisk - inspirert av poesien)
Suzy Skrevet 4. mars 2005 #18 Skrevet 4. mars 2005 Elverum er en grøft nord for Hamar.. Skal du først hetse får du gjøre det riktig... Elv'rum er ei grøft til høyre for Hamar et sted, heter det Geografi og gramatikk - begge er forsømte fag i den norske skole skjønner jeg
Amarone Skrevet 4. mars 2005 #19 Skrevet 4. mars 2005 Skal du først hetse får du gjøre det riktig... Elv'rum er ei grøft til høyre for Hamar et sted, heter det Geografi og gramatikk - begge er forsømte fag i den norske skole skjønner jeg Vi lærte bare om norske byer på skolen, vi!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #20 Skrevet 4. mars 2005 Geografi og gramatikk - begge er forsømte fag i den norske skole skjønner jeg Også på Elverum, i hvert fall ortografibiten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå