Laban Skrevet 3. mars 2005 #1 Del Skrevet 3. mars 2005 Til dere som har sluttet å røyke, hva slags snacks brukte dere for å dempe/hemme røyksuget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann23 Skrevet 3. mars 2005 #2 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har ikke sluttet å røyke noengang (dvs, aldri røyket noe særlig uansett) men da jeg sluttet med snus gikk det myyyye fishermans friend og hockeypulver.. Blir kanskje ikke HELT det samme men Du kan jo prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 3. mars 2005 #3 Del Skrevet 3. mars 2005 Epler og Lacryl - og nikotintyggi (i begynnelsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 3. mars 2005 #4 Del Skrevet 3. mars 2005 Selv brukte jeg ikke noe istedetfor da jeg sluttet å røyke. Men fine "erstatninger" kan være: lacryl ol., ferdigskrelte gulrøtter, stangselleri, osv. Fine ting å gjøre istedetfor å røyke: strikke, hekle, klippe, lime, gå en liten tur ut og trekke frisk luft, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 4. mars 2005 #5 Del Skrevet 4. mars 2005 Alt søtt hjelper plutselig, men prøver å vinkle det over på noe sunt.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå