Gå til innhold

Bilsete for barn 9-36kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aner ikke merke, for det er så lenge siden jeg hadde så små barn, men vi kjøpte nytt sete etter babysetet, som vi brukte bakovervendt til hun vokste ut av det. Da kjøpte vi beltestol. 

Tror ikke setene som har så stort spenn i vekt nødvendigvis er de beste, så vi valgte to. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har da ingenting med din kommentar å gjøre, du skriver det er stort og klumpete. Det er ingen av delene :) 

Vekt har lite å si uansett. Hvor ofte bærer du et bilsete rundt? Ytterst sjeldent. På de årene min har sittet i minikid(fra babystol) har vi max flyttet det type 2 meter. 

Anonymkode: 42601...3a9

Men Ts har ikke bil og skal bruke det som sete i biler hun skal låne/sitte på i. Da har vekt noe å si.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har da ingenting med din kommentar å gjøre, du skriver det er stort og klumpete. Det er ingen av delene :) 

Vekt har lite å si uansett. Hvor ofte bærer du et bilsete rundt? Ytterst sjeldent. På de årene min har sittet i minikid(fra babystol) har vi max flyttet det type 2 meter. 

Anonymkode: 42601...3a9

Hvis du leser hi skriver is at hun ikke har bil, ergo har vekt mye å si. Minikid er ett av gode muligheter forutsatt at barnet passer i stolen og at stolen passer i bilen. På nye minikid er det mange som sliter med at støttebenet er for kort i flere type biler. Vår barn feks passer ikke stolen. Stolen er alt for trang ved skrittstroppen til at våre godtar den. Så vi gikk for izi plus. Veldig enkel å montere, men til ts sitt bruk altfor stor og tung, samme som minikid. Derav max way eller til nød two way. Vil si max way er ett tryggere valg fremfor two way da den er mer universal. 

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler britax maxway. Så fornøyd med den stolen. Er vel en av få som synes den er bedre enn axkid minikid. Har maxway som hovedstol, og minikid og wolmax/move som ekstrastol/bil nr. 2.

Ville dog sett på maxway plus :)

Anonymkode: e5f74...046

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler britax maxway. Så fornøyd med den stolen. Er vel en av få som synes den er bedre enn axkid minikid. Har maxway som hovedstol, og minikid og wolmax/move som ekstrastol/bil nr. 2.

Ville dog sett på maxway plus :)

Anonymkode: e5f74...046

Du er ikke den eneste😊 Personlig fortekker jeg besafe og britax fremfor axkid. Mest pga de trange skrittstroppene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...