Arkana Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 (endret) Nei, vi gjør ingenting spesielt. På skolen er det skikkelig kosedag med underholdning i samlingssalen og deretter går de ut og griller i skolegården og alle får ha med brus og godteri, så det er stas nok. Første skoledag derimot går vi ut og spiser alle sammen. Endret 20. juni 2018 av Arkana 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Nei. Det er jo kosedag på skolen. Ser ikke poenget med å gjøre noe på kvelden også. Gjør ikke noe spesielt første skoledag heller, men nå har jeg barn som fyller år rundt første skoledag hvert år så vi har kake og hygge uansett. Anonymkode: c3929...026
Celtic Heart Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 I år gjør vi litt ekstra stas for å feire at eldste er ferdig med videregående og kommer til å gjøre det når yngste er ferdig med videregående. vi har ikke gjort det de foregående årene, da har de jo hatt sin kosedag på skolen
Diamant20 Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Husker at da jeg var liten ville ja aller helst leke med vennene mine hjemme og noen ganger sov vi i telt eller lekestue med masse snop
TeamWP Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 Vi skal ut å spise og kose oss , virkelig feire at det er sommerferie😍
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #7 Skrevet 20. juni 2018 Jeg synes nesten at det blir for mye feiringer, jeg Det er liksom ikke måte på alt som skal markeres og feires og være noe ekstra, til tross for at vi allerede har hatt ørten avslutninger og spist langpannekaker siden mai. Skolen har grilltur og "kino" de siste dagene før skoleslutt. Jeg synes det holder i lange baner, så det eneste som vil markeres her er vitnemålsutdeling i 10. klasse og i 3. klasse på vgs. Anonymkode: 70df7...e27 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #9 Skrevet 20. juni 2018 Da jeg gikk på barneskolen så feiret vi det på restaurant og fikk gave Anonymkode: 2351e...eb8
Gjest hind Skrevet 20. juni 2018 #10 Skrevet 20. juni 2018 Ingen gaver eller feiring, men vi pleier å la dem få være oppe (nesten)så lenge de vil den første kvelden for å få nyte frihetsfølelsen
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #11 Skrevet 20. juni 2018 Våre barn får en liten gave (smykke e.l) når de er ferdige med barneskolen, ungdomsskolen og vgs, går også ut og spiser på restaurant når de er ferdige med vgs. Anonymkode: 89ddf...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå