AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Uten at det blir for kleint? Stesønnen min sin kjæreste bruker sminken og sminkekostene mine når hun har overnattet, er ikke veldig begeistret for det. Hvordan si i fra på en ok måte? Anonymkode: 4e6de...e04
Gismar Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Si det rett ut, akkurat som det er; at du vil sette pris på om hun ikke bruker dine ting i fremtiden - i alle fall ikke uten å spørre først. E’kke verre enn det. 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Kanskje du bare skal gjemme det unna når du vet hun skal overnatte? Og hvis hun spør etter det så kan du forklare hvorfor. Anonymkode: 8b2a1...b7a 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 Skulle skrevet det, men jeg kjenner henne ikke godt. Har pratet med henne en gang, og sagt hei når hun kommer. Hadde jeg kjent henne hadde det vært litt lettere. Anonymkode: 4e6de...e04
Ulrikke Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Da hadde jeg bare fjernet det fra badet (eller hvor det står) når du vet hun kommer. 7
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 De sover sammen veldig ofte, så litt stress å ikke ha tingene mine på badet. Men kan prøve et par ganger, så kanskje hun skjønner det. Anonymkode: 4e6de...e04
Trollmora Skrevet 20. juni 2018 #7 Skrevet 20. juni 2018 Hvis hun overnatter så ofte er det vel på tide å bli kjent? Jeg hadde ikke orka en «fremmed» i hus sånn. 16
Ulrikke Skrevet 20. juni 2018 #8 Skrevet 20. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De sover sammen veldig ofte, så litt stress å ikke ha tingene mine på badet. Men kan prøve et par ganger, så kanskje hun skjønner det. Anonymkode: 4e6de...e04 Da ville jeg enten ha prøvd å bli kjent med henne (hvis hun er hos dere så mye høres det jo litt rart ut at du bare såvidt har snakket med henne), eller kjøpt meg en ny eske/boks/stor toalettmappe jeg kunne ta med meg inn og ut av soverommet uten at det ble pes.... 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #9 Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, Ulrikke skrev: Da ville jeg enten ha prøvd å bli kjent med henne (hvis hun er hos dere så mye høres det jo litt rart ut at du bare såvidt har snakket med henne), eller kjøpt meg en ny eske/boks/stor toalettmappe jeg kunne ta med meg inn og ut av soverommet uten at det ble pes.... Hun kommer jo ikke ut av rommet/går uten å si hadet osv, så føler jeg trenger meg på om jeg går inn dit. Anonymkode: 4e6de...e04
Ulrikke Skrevet 20. juni 2018 #10 Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun kommer jo ikke ut av rommet/går uten å si hadet osv, så føler jeg trenger meg på om jeg går inn dit. Anonymkode: 4e6de...e04 Hehe, den alderen ja Da holder jeg en knapp på boks/fin toalettmappe med mange rom, sånn at det er enkelt å finne fram selv om du bærer den frem og tilbake... Jeg sliter forøvrig litt med å forstå at man faktisk låner/tar sminke av noen man ikke kjenner, men jeg er sikkert gammel 7
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #11 Skrevet 20. juni 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uten at det blir for kleint? Stesønnens kjæreste bruker sminken og sminkekostene mine når hun har overnattet, er ikke veldig begeistret for det. Hvordan si i fra på en ok måte? Anonymkode: 4e6de...e04 Rettet så det ikke blir så slitsomt å lese. Du sier som det er vel «Hei, jeg har lagt merke til at du bruker blablabla og jeg vil helst ikke at du gjør det. Bakterier blablabla...» For øvrig er det jævlig frekt å bruke andres sminke og sminkekoster. Anonymkode: b7f9a...58b 5
Salka Skrevet 20. juni 2018 #12 Skrevet 20. juni 2018 Jeg er sikkert gammel og snerpete, men å tyvlåne andres sminke syns jeg er grådig frekt! Jeg ville oppbevart sminken på soverommet eller et annet sted når hun er der og heller sminket meg på soverommet selv om det er litt tungvint. Har hun ikke sin egen sminke? Eller har du kanskje bedre sminke enn henne? Bedre/dyrere merker og sånt? Uansett er det jævlig frekt og jeg hadde ikke funnet meg i det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #13 Skrevet 20. juni 2018 Nå har jeg fjernet alt, håper hun tar hintet da Anonymkode: 4e6de...e04 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #14 Skrevet 20. juni 2018 Jeg er såpass konfliktsky at jeg hadde nok bare fjernet sminken ute å ta det opp med henne. Leser at du har fjernet det, du får gi oss en oppfølger på hvordan det blir mottatt hihi... Anonymkode: 57c36...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #15 Skrevet 20. juni 2018 Ville også bare gjemt unna, men enig ja, sinnsykt frekt!! Anonymkode: 23353...bb1
visp Skrevet 20. juni 2018 #16 Skrevet 20. juni 2018 Jeg hadde sagt: Du, jeg tror kanskje du bruker noe av sminken min noen ganger, men jeg sliter med øyebetennelse og det er fryktelig smittsomt. Det er derfor det er viktig å ikke bruke andres sminke. Ville bare si ifra. Håper du ikke får det da. Yes. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå