AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 I hele ettermiddag kommer det små hugg nederst i magen, ganske vonde?? Kan det være noe på gang eller hva er dette? De varer veldig kort da, ikke 10 sekunder en gang.. (Er andre gangs men husker jo ikke hvordan starten kjentes ut sist). Baby beveger seg normalt. Har også de siste kveldene hatt regelmessige kynnere. Anonymkode: 610b4...76d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Nå lurer jeg på om vannet gikk også! Det startet med at vannet gikk sist også, men da var det jo mye vann (hodet var ikke festet). Når ble jeg bare våt i trusa🤔 Tok på bind da,så får jeg se. For det vil vel komme mer vann? Anonymkode: 610b4...76d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Kanskje noko er på gang. Snakk med lege/jordmor? Anonymkode: ed8b2...5ae
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 Det at det stikker er nok muligens babyen som presser på nerver i livmormunnen. ikke uvanlig å kjenne når man er på slutten av svangerskapet. Anonymkode: 124a5...c71
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Seriøst?? Du ringer vel jordmor/helsesøster/sykehus fremfor å stille spørsmål om sånt på et forum! Anonymkode: 1500c...945
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 Nesten som om jeg kunne skrevet det der! Vannet gikk hos meg i uke 38. Skjønte det ikke selv før etterpå. Kom bare bittelitt den ene dagen, men med førstemann kom det en hel foss 😅 2 dager etterpå begynte fødsel for fullt og vannet gikk " på ordentlig" 😛greit å høre andres erfaringer, er begrenset hvor ofte man kan ringe føden for ditt og datt 😛 Anonymkode: 78c52...316
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #7 Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nesten som om jeg kunne skrevet det der! Vannet gikk hos meg i uke 38. Skjønte det ikke selv før etterpå. Kom bare bittelitt den ene dagen, men med førstemann kom det en hel foss 😅 2 dager etterpå begynte fødsel for fullt og vannet gikk " på ordentlig" 😛greit å høre andres erfaringer, er begrenset hvor ofte man kan ringe føden for ditt og datt 😛 Anonymkode: 78c52...316 Så godt å høre! Kjenner jeg er litt lei 😝 Ringer ikke føden for å høre om fødselen kanskje er i gang, bedre å høre om andre kanskje har erfaring først 🤣 Anonymkode: 610b4...76d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå