Gå til innhold

Hmmm sex og mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på en ting?!

:danse:

Når jeg har mesnsen blir jeg altid så forbaska kåt, mer en når jeg ikke har mensen...går liksom rundt og er spreng kåt...

Er det bare meg eller er det flere der ute som har det på samme måten??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Når jeg har mensen klarer jeg å stenge ute alle mulige tanker om sex, for jeg vet jeg får ikke noe uansett. Men onsdager derimot, DA er jeg gal og kåt som en rotte, har aldri skjønt det der! Har jo lyst på sex andre dager i uka også så klart, men det er etellerannet med onsdager som gjør det ekstra ille huhu fine å ha fyren på besøk i går da :sjarmor:

Men må innrømme at avogtil når jeg har mensen ønsker jeg VELDIG STERKT jeg ikke hadde det :cry:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har også mye mer lyst på sex da, har masse sex de dagene.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg blir også ekstra kåt da.

Sex når jeg har mensen. Yes! Klarer ikke vente.. :ler:

Gjest Lizzi
Skrevet

Kan ikke si at jeg merker noen forskjell jeg. Og vi har sex åkke som...

Gjest Gjesten
Skrevet

Jepp, eg veit koss du har det!! Og no er heldigvis ikkje mine kavalerar av den snerpete typen, så eg får det som eg vil :wink:

Skrevet

Samme her jeg for mye mer spreng når jeg har mensen enn ellers.

Gjest Persille i.i.
Skrevet

De to første dagene finnes jeg ikke kåt pga smerter, men så.... Heldigvis så har jeg en samboer som ikke bryr seg om jeg har mensen :sjarmor:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg far mer lyst pa sex da jeg ogsa, men jeg ville ALDRI hatt sex mens jeg bloder.... Hvordan klarer dere andre det? Blir det ikke fryktelig solete??

Skrevet
Jeg far mer lyst pa sex da jeg ogsa' date=' men jeg ville ALDRI hatt sex mens jeg bloder.... Hvordan klarer dere andre det? Blir det ikke fryktelig solete??[/quote']

Hiv et håndkle under, og om mannen er snerpete: ta på kondom.

Har i prinsippet ikke så mye i mot sex når jeg har mensen jeg heller, blir også ganske kåt da. Problemet er at jeg har bakoverliggende livmor, og når jeg har mensen blir livmortappen overfølsom (pga tampongbruk og mensen generelt) og sex blir uaktuelt. Når det kjennes ut som om livmortappen blir dyttet opp i magesekken forsvinner liksom noe av gleden med sex. *sukk*

Skrevet

Blir mer kåt under mensen jeg og. Og sex har jeg uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...