AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #41 Skrevet 8. juli 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være fordi menn stikker av med halen mellom beina straks kvinnen viser initiativ? Anonymkode: 9729a...2aa Neida, for noen av oss er det mye det samme - viser jeg ikke så mye initiativ når en kvinner forsøker å få meg på kroken, så er jeg rett og slett ikke så interessert. Tar det selvfølgelig som et kompliment og takker høflig nei, men man kan jo ikke vise interesse tilbake hvis man faktisk ikke er keen. Anonymkode: 7e0de...dd6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #42 Skrevet 8. juli 2018 Jeg føler menn jakter og jakter uansett om de blir avvist 100% fra starten av. De gir liksom ikke opp. 🙄 Anonymkode: 02035...b6a
Xcase33 Skrevet 8. juli 2018 #43 Skrevet 8. juli 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skulle jeg rapportere deg for å være uenig med meg? 🤔 Uansett, selvfølgelig vil man føle seg ønsket, det ligger i menneskers natur. Men å jakte i evig tid på noe man ikke kan få, er som regel noe de fleste vokser av seg. Det er derfor de snille guttene ofte ikke har kjærester i tenårene, men gifter seg når de blir voksne Anonymkode: 7baeb...a21 Vel vi snakket vel mest om det at det er svært få damer som 100% vokser av seg "ego boosten" med å føle seg vel når de legger opp til å få komplimenter fra mannfolk. De tar det bare til den fasen hvor de blir beundret og komplimentert fra mellom avstand men ikke nært nok. Når de har fått dette så snur de ryggen til og mot neste. Pr idag er det heldigvis for oss mannfolk sosiale medier kvinnfolk kan leve ut det meste av dette behovet daglig. Ved å legge opp til å få masse likes på daglige oppdateringer fra fb, instagram osv osv. Vi som var unge menn på rundt 2000 tallet hvor ikke disse mediene var kommet enda merket det fenoment ganske mye for å si det mildt. Ser veldig mye av det samme igjen ved kvinnfolk rundt 35+år nå da. Da virker det som det vokser seg på igjen...og enda bruker de mediene som 20 år gamle jenter...er liksom ikke snakk om å uttrykke hvem de er på andre måter eller noe. Men på den andre siden så klages det over de tiltrekkes bare menn som vil en ting. Uten å ha spurt seg selv hvem de egentlig tiltrekker seg med deres fremtoning som er lik den 20år gamle jenter? Det foregår kall det en "rapporterings" kampanje på meg vet ikke hva du kan vinne, men de fleste av mine innlegg rapporteres som regelbrudd og jeg får advarsler fra moderatorteamet. Som regel pga meninger som står i kontrast med det kvinnelige brukere her inne skriver.
Xcase33 Skrevet 8. juli 2018 #44 Skrevet 8. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg føler menn jakter og jakter uansett om de blir avvist 100% fra starten av. De gir liksom ikke opp. 🙄 Anonymkode: 02035...b6a De mennene du snakker om her utgjør ca 10%...dem som har det å sjekke opp damer som hobby det er dem som kalles "playere" 😛 resten av de 90% kan meget gjerne ta et hint den ene gangen vi tar risikoen ovenfor noen som ser verdt det ut. Hvis du ikke klarer å skille mellom de 2 så har du forsåvidt et stort problem...du må klare å kunne skille genuin interesse fremfor "få seg et ligg" interesse. Så istedenfor å tenke over hva du liker eller ikke liker ved vedkommende...still deg heller spørsmålet hva er det egentlig han ser ut til å like ved deg? og er det sånn du vil bli likt? ganske enkelt og logisk men daglig så vil du se kvinner starte tråder hvor de lurer på om hvorvidt noen er player eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #45 Skrevet 8. juli 2018 12 minutter siden, Xcase33 skrev: De mennene du snakker om her utgjør ca 10%...dem som har det å sjekke opp damer som hobby det er dem som kalles "playere" 😛 resten av de 90% kan meget gjerne ta et hint den ene gangen vi tar risikoen ovenfor noen som ser verdt det ut. Nei, hun snakker om menn uten sosiale antenner som ikke bare ikke tar hint, men heller ikke direkte avvisning. Det er fyren som røfflig en gang i måneden eller oftere skriver "Heyyy", "Skjer?", "Gjør på ikveld?" på messenger, selv om du ikke har svart på et halvår. De er ikke playere, og har omtrent like mye game som en Toro tomatsuppe. Anonymkode: ba67e...0d5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #46 Skrevet 8. juli 2018 Forventer og forventer... Det jeg kan si er at de jeg har hatt forhold til jaktet på meg. Ga seg ikke, selv der jeg var skeptisk. Tror det måtte til for at jeg skulle vite at de virkelig mente det. At det virkelig var meg de ville ha, ikke hvem som helst. Men jeg vil likevel ikke si at jeg forventer det. At menn skal jakte på meg. Har truffet mange som ikke jaktet på meg, og det var helt ok det også. Så det er jo helt ok å la være å jakte. Men dem som fikk meg jaktet. Min ektemann mer enn noen annen. Jeg ville nemlig ikke ha en "slik mann" (rundbrenner, "høy på seg selv", mye party). Han måtte overbevise meg om at han mente alvor med meg. At det var mer ved ham enn det synlige. Det hadde vært helt ok dersom han valgte å ikke gjøre det. Da hadde det ikke blitt ham, ikke våre to barn, og ikke 14 års ekteskap. Men livet hadde sikkert vært bra likevel. Da hadde det blitt en annen som overbeviste meg. Anonymkode: cec80...376
Gjest Minesveiper Skrevet 8. juli 2018 #47 Skrevet 8. juli 2018 On 6/20/2018 at 4:48 PM, AnonymBruker said: Du tar altså ikke like mye initiativ som dem, for så å klage over at de trekker seg når du signaliserer manglende interesse...hvem er det egentlig som spiller "hard to get"? Som andre skriver her i tråden: det er en toveis-kommunikasjon. Anonymkode: 18f19...004 Tenkte det samme
Xcase33 Skrevet 8. juli 2018 #48 Skrevet 8. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, hun snakker om menn uten sosiale antenner som ikke bare ikke tar hint, men heller ikke direkte avvisning. Det er fyren som røfflig en gang i måneden eller oftere skriver "Heyyy", "Skjer?", "Gjør på ikveld?" på messenger, selv om du ikke har svart på et halvår. De er ikke playere, og har omtrent like mye game som en Toro tomatsuppe. Anonymkode: ba67e...0d5 Det er alltids noen av dem også....men så lurer jeg litt på hvordan sånn mannfolk har kommet inn på messenger o.l i utgangspunktet? var det bare behovet for komplimentene og føle seg bedre som gjorde at man la dem til der? mannfolk uten sosiale antenner burde da aldri ha havnet der da er det ikke deres feil ...de har blitt gitt såpass falske forhåpninger at de er nå der.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #49 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, Xcase33 skrev: Det er alltids noen av dem også....men så lurer jeg litt på hvordan sånn mannfolk har kommet inn på messenger o.l i utgangspunktet? var det bare behovet for komplimentene og føle seg bedre som gjorde at man la dem til der? mannfolk uten sosiale antenner burde da aldri ha havnet der da er det ikke deres feil ...de har blitt gitt såpass falske forhåpninger at de er nå der. Jeg vet ikke med deg, men jeg har litt av hvert på vennelista på fb av gamle kolleger, klassekamerater fra langt tilbake osv. Personlig sletter jeg slike kleine folk når jeg lukter lunta, men ofte tar det også litt tid før man ser noens rette natur. Enkelte fremstår veldig normale og oppegående helt til de ikke får det som de vil. Det er ikke sånn at man kan lukte på en mann at han er klengete og desperat. Anonymkode: ba67e...0d5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #50 Skrevet 8. juli 2018 I tillegg er kvinner ofte unødvendig høflig, vil ikke såre eller lage bråk. Kanskje er kompisen til en kompis, eller man er i samme vennegjeng, driver med samme fritidsaktivitet eller et eller annet som gjør at det føles dumt å blokkere vedkommende. Gud forby at man risikerer å fremstå som en bitch, eller havner i konflikt. Anonymkode: ba67e...0d5
Xcase33 Skrevet 8. juli 2018 #51 Skrevet 8. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke med deg, men jeg har litt av hvert på vennelista på fb av gamle kolleger, klassekamerater fra langt tilbake osv. Personlig sletter jeg slike kleine folk når jeg lukter lunta, men ofte tar det også litt tid før man ser noens rette natur. Enkelte fremstår veldig normale og oppegående helt til de ikke får det som de vil. Det er ikke sånn at man kan lukte på en mann at han er klengete og desperat. Anonymkode: ba67e...0d5 Kolleger på fb? nei tror ikke det akkurat har slike på en "relasjonskonto" på fb som kun brukes til det formålet. Ikke noe man er innlogget med mao. Du skal ikke legge til folk\menn som ikke du har noe relasjon eller forhold til. Som heller betyr noenting som helst for deg. Hva er egentlig poenget med det? da er det på tide du begynner å bli mer kritisk til hvem du bestemmer deg for å legge til. Mannfolk som du har sansen for og liker f.eks? hva i huleste skal du legge til de mannfolkene som du ikke kjenner og vet noenting som helst om? et av kriteriene må da være at du kjenner dem såpass at dere går overens? på det tidspunktet vet du om de er klengte, desperate og hvor store sosiale antenner dem har. Burde ihvertfall Så må du huske å rapportere dette innlegget.
Xcase33 Skrevet 8. juli 2018 #52 Skrevet 8. juli 2018 32 minutter siden, AnonymBruker said: I tillegg er kvinner ofte unødvendig høflig, vil ikke såre eller lage bråk. Kanskje er kompisen til en kompis, eller man er i samme vennegjeng, driver med samme fritidsaktivitet eller et eller annet som gjør at det føles dumt å blokkere vedkommende. Gud forby at man risikerer å fremstå som en bitch, eller havner i konflikt. Anonymkode: ba67e...0d5 Hvis det ikke er naturlig å sende f.eks venneforespørsel så kan man da ikke forvente at noen faktisk godtar den? Man har da ikke noe til felles fordi man sier "hei" til hverandre. Fylle vennelistene sine opp med ubetydelige relasjoner for å være høflig? ....høres rart ut. Så klage over mange meldinger fra mannfolk de ikke liker? beklager men det legger dem opp til selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå