matrobot Skrevet 20. juni 2018 #21 Skrevet 20. juni 2018 Hvis du er overivirig, merker kvinner det med en gang. Det kunne jeg til og med se på gutter. Bare slapp av og senk skuldrene - så kommer kanskje noen av dem til deg. Det var slik jeg fikk min første ordentlig samboer.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #22 Skrevet 4. juli 2018 Er det ikke forskjell på å vise initiativ og vise ALL initiativ? Anonymkode: c2b5a...348 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #23 Skrevet 4. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Er det ikke forskjell på å vise initiativ og vise ALL initiativ? Anonymkode: c2b5a...348 I TS sitt tilfelle er det kvinnene som viser mer initaitiv enn ham. Når de opplever hans mangel på initiativ - altså manglende respons på deres initiativ - trekker de seg unna. Dette er logisk og forståelig for de fleste, men TS klarte å tolke det som at "kvinner gjør seg kostbare og vil at menn skal jakte på dem". Men når man leser HI er det klart at TS er den som ønsker å bli jaktet på. Ja, det er del mennesker av begge kjønn som vil dét, for å føle seg attraktive, for å få en ego-boost. Den taktikken fører aldri til noe godt. De forstår ikke at de aller fleste, kvinner som menn, ganske enkelt går sin vei når de ikke får respons. Anonymkode: 18f19...004 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #24 Skrevet 4. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I TS sitt tilfelle er det kvinnene som viser mer initaitiv enn ham. Når de opplever hans mangel på initiativ - altså manglende respons på deres initiativ - trekker de seg unna. Dette er logisk og forståelig for de fleste, men TS klarte å tolke det som at "kvinner gjør seg kostbare og vil at menn skal jakte på dem". Men når man leser HI er det klart at TS er den som ønsker å bli jaktet på. Ja, det er del mennesker av begge kjønn som vil dét, for å føle seg attraktive, for å få en ego-boost. Den taktikken fører aldri til noe godt. De forstår ikke at de aller fleste, kvinner som menn, ganske enkelt går sin vei når de ikke får respons. Anonymkode: 18f19...004 Det er jeg som er ts. Kom plutselig på denne tråden og tenkte jeg skulle skrive noe. Det virker som kvinner bare gir opp når de møter motstand. Det er dette jeg lurer på hva er grunnen til.. om de ikke får respons med en gang, eller for den saks skyld føler de må jakte. Så bare gir de seg. Men menn skal jakte på kvinner, uten unntak. Anonymkode: c2b5a...348 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #25 Skrevet 5. juli 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som er ts. Kom plutselig på denne tråden og tenkte jeg skulle skrive noe. Det virker som kvinner bare gir opp når de møter motstand. Det er dette jeg lurer på hva er grunnen til.. om de ikke får respons med en gang, eller for den saks skyld føler de må jakte. Så bare gir de seg. Men menn skal jakte på kvinner, uten unntak. Anonymkode: c2b5a...348 Hvis du føler et så stort behov for å bli jaktet på, så må du nok gå i deg selv. Er det gjensidig forelskelse du er interessert i, eller er det å få en ego boost? Jeg er selv jente, og i tenårene likte jeg å bli jaktet på av gutter og spille hard to get, fordi det fikk meg til å føle meg ønsket. Men når jeg har blitt eldre har jeg sluttet å spille og heller vist interesse til de som viser interesse for meg, og vært ærlig. Dette er fordi jeg har blitt eldre og modnere og ikke har like stort behov for oppmerksomhet. Det finnes absolutt jenter som jakter, men det er gjerne umodne jenter som vil ha det de ikke kan få. De modne jentene ønsker en ordentlig mann som tør å vise følelser og interesse. Trist hvis du lar gode jenter gå fordi de ikke jakter på en mann som ikke viser interesse tilbake. Anonymkode: 7baeb...a21 1
Gjest boblebrist Skrevet 5. juli 2018 #26 Skrevet 5. juli 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som er ts. Kom plutselig på denne tråden og tenkte jeg skulle skrive noe. Det virker som kvinner bare gir opp når de møter motstand. Det er dette jeg lurer på hva er grunnen til.. om de ikke får respons med en gang, eller for den saks skyld føler de må jakte. Så bare gir de seg. Men menn skal jakte på kvinner, uten unntak. Anonymkode: c2b5a...348 Havet er stappfullt av fisk, og for kvinnens del hopper den stort sett opp i båten av seg selv, så hvorfor bruke tid på å fiske? Bare en teori.
Gjest O.G. Skrevet 5. juli 2018 #27 Skrevet 5. juli 2018 Sitat Hvorfor forventer dere kvinner at menn skal jakte på dere? Mennene er ikke interessert i en hvis man må jakte på dem.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #28 Skrevet 5. juli 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trist hvis du lar gode jenter gå fordi de ikke jakter på en mann som ikke viser interesse tilbake. Hvis hun gir seg så lett var hun ikke interessert i utgangspunktet. Anonymkode: c2b5a...348
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #29 Skrevet 5. juli 2018 34 minutter siden, boblebrist skrev: Havet er stappfullt av fisk, og for kvinnens del hopper den stort sett opp i båten av seg selv, så hvorfor bruke tid på å fiske? Bare en teori. Nettopp. Fiskene kommer av seg selv. Jeg kan bare sette meg tilbake og la hun gjøre jobben. Anonymkode: c2b5a...348
Gjest boblebrist Skrevet 5. juli 2018 #30 Skrevet 5. juli 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp. Fiskene kommer av seg selv. Jeg kan bare sette meg tilbake og la hun gjøre jobben. Anonymkode: c2b5a...348 Du kan jo prøve, men jeg tror ikke det er den beste taktikken for din del.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2018 #31 Skrevet 7. juli 2018 På 5.7.2018 den 13.31, AnonymBruker skrev: Hvis hun gir seg så lett var hun ikke interessert i utgangspunktet. Anonymkode: c2b5a...348 Jo, men muligens redd for å bli såret. Ditt tap. Anonymkode: 7baeb...a21
Almond Skrevet 7. juli 2018 #32 Skrevet 7. juli 2018 På 20.6.2018 den 16.25, AnonymBruker skrev: Dette gjelder de mindre fine også, selv de forventer at jeg skal ta all initiativ. Anonymkode: c2b5a...348 🤣🤣 jøss! DEM også?! 2
Xcase33 Skrevet 8. juli 2018 #33 Skrevet 8. juli 2018 On 6/20/2018 at 4:25 PM, AnonymBruker said: Jeg er så lei av å jakte på kvinner nå. Det virker som dere forventer at vi skal gjøre all jobben for å i det hele tatt ha sjans på et forhold. Dette gjelder de mindre fine også, selv de forventer at jeg skal ta all initiativ. Det er flere kvinner jeg har møtt nå som det ikke har blitt mer enn 2-3 dater med. I begynnelsen viser de initiativ og tar kontakt, men så bare dør det ut fordi jeg ikke tar like mye initiativ. Da skal de plutselig være hard to get og ikke like interesserte lenger. Hva skjer? Anonymkode: c2b5a...348 Kvinner er nokså enkle...hvis du ikke klarer å skape noe spenning mellom dere (og hun kommer ikke til å bidra) så ser de på selskapet ditt som såpass kjedelig og lite spennende at det som regel ikke blir noen neste gang. Kvinnfolk i Norge har mange flere mannfolk å velge iblant enn du har kvinner i samme aldersgruppe. De dater også flere samtidig som regel og har mange "på vent" via ulike sosiale kanaler og arenaer. Men nei det blir ikke dame på deg hvis du ikke jakter og tar masse initiativ. Ikke lett å se hvilke som er verdt å gå for heller da de ikke markedsfører seg på noen personlighet eller karisma som regel. Det er liksom bare det å se pen ut som gjelder...samtidig som de helst ønsker å få komplimenter på en personlighet de aldri viser. Vet skjønner det ikke jeg heller, men der er det den enkelheten jeg refererte til innledningsvis kommer inn.
Xcase33 Skrevet 8. juli 2018 #34 Skrevet 8. juli 2018 On 7/5/2018 at 1:32 PM, AnonymBruker said: Nettopp. Fiskene kommer av seg selv. Jeg kan bare sette meg tilbake og la hun gjøre jobben. Anonymkode: c2b5a...348 Det er mange flere single menn i alderen 20 - 59 år enn det er kvinner i Norge ...så lykke til med det
Xcase33 Skrevet 8. juli 2018 #35 Skrevet 8. juli 2018 On 7/5/2018 at 12:58 PM, O.G. said: Mennene er ikke interessert i en hvis man må jakte på dem. Da er det stort sett bare playerene igjen på dere dem som har til hobby å sjekke opp så mange kvinnfolk de greier fra fre-lør mellom 23-03:00. Det er bare å vente til fredagen og gå på byen..så kommer de "interesserte" playerene som en sverm 😛
Xcase33 Skrevet 8. juli 2018 #36 Skrevet 8. juli 2018 On 7/5/2018 at 12:45 PM, AnonymBruker said: Hvis du føler et så stort behov for å bli jaktet på, så må du nok gå i deg selv. Er det gjensidig forelskelse du er interessert i, eller er det å få en ego boost? Jeg er selv jente, og i tenårene likte jeg å bli jaktet på av gutter og spille hard to get, fordi det fikk meg til å føle meg ønsket. Men når jeg har blitt eldre har jeg sluttet å spille og heller vist interesse til de som viser interesse for meg, og vært ærlig. Dette er fordi jeg har blitt eldre og modnere og ikke har like stort behov for oppmerksomhet. Det finnes absolutt jenter som jakter, men det er gjerne umodne jenter som vil ha det de ikke kan få. De modne jentene ønsker en ordentlig mann som tør å vise følelser og interesse. Trist hvis du lar gode jenter gå fordi de ikke jakter på en mann som ikke viser interesse tilbake. Anonymkode: 7baeb...a21 Akkurat det er det få damer som vokser av seg helt 100% 😛 tro meg. Med mindre du er Megan Fox eller noe sånn på Norsk jord. Idet dem har begynt å vokse noe av det av seg så blir de 30+ og da vokser det behovet seg på igjen. Du må vel rapportere meg for å være uenig med deg men det er nå mitt perspektiv på det.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #37 Skrevet 8. juli 2018 På 20.6.2018 den 16.25, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei av å jakte på kvinner nå. Det virker som dere forventer at vi skal gjøre all jobben for å i det hele tatt ha sjans på et forhold. Dette gjelder de mindre fine også, selv de forventer at jeg skal ta all initiativ. Det er flere kvinner jeg har møtt nå som det ikke har blitt mer enn 2-3 dater med. I begynnelsen viser de initiativ og tar kontakt, men så bare dør det ut fordi jeg ikke tar like mye initiativ. Da skal de plutselig være hard to get og ikke like interesserte lenger. Hva skjer? Anonymkode: c2b5a...348 Er nok litt individuelt dette fra kvinne til kvinne. Personlig tok jeg aldri noe initiativ da jeg var singel. Ikke fordi noen spesiell grunn, det føltes bare helt unaturlig for meg. Jeg trengte tid å vurdere og se på utbudet, og om jeg skulle ta initiativ ville det kanskje forplikte til mer? Føltes alltid bedre å kun sende noen blikk til de aktuelle og da kom de jo fort bort da. Men alle er ikke som jeg da... Anonymkode: 6f3cd...ffd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #38 Skrevet 8. juli 2018 12 timer siden, Xcase33 skrev: Akkurat det er det få damer som vokser av seg helt 100% 😛 tro meg. Med mindre du er Megan Fox eller noe sånn på Norsk jord. Idet dem har begynt å vokse noe av det av seg så blir de 30+ og da vokser det behovet seg på igjen. Du må vel rapportere meg for å være uenig med deg men det er nå mitt perspektiv på det. Hvorfor skulle jeg rapportere deg for å være uenig med meg? 🤔 Uansett, selvfølgelig vil man føle seg ønsket, det ligger i menneskers natur. Men å jakte i evig tid på noe man ikke kan få, er som regel noe de fleste vokser av seg. Det er derfor de snille guttene ofte ikke har kjærester i tenårene, men gifter seg når de blir voksne Anonymkode: 7baeb...a21
s0la Skrevet 8. juli 2018 #39 Skrevet 8. juli 2018 Er jeg interessert tar jeg initiativ. Viser ikke mannen interesse stopper jeg. Så enkelt er det for min del... 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #40 Skrevet 8. juli 2018 Kan det være fordi menn stikker av med halen mellom beina straks kvinnen viser initiativ? Anonymkode: 9729a...2aa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå