AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Jeg har søkt en stilling på 32%. Det er kun helgejobbing, hvor mye utgjør dette i timer? Tror turnusen er på 12 uker. Hvis det har noe å si? Jeg har jobb på samme arbeidsplass fra før, og jobber som helsefagarbeider (egt. Som fagarbeider siden jeg ikke har giddet å søke om autorisasjon). I stillingen søkte de etter sykepleiere eller sykepleierstudenter og jeg fikk beskjed av sjefen om å søke. I mine gamle ansettelses papirer står det at jeg har årslønn på 334.000, men i disse står det 338.000( ferdig med første året på sykepleien). Men det er vell ikke riktig at en første års sykepleierstudent skal ha mer lønn enn en som har fagbrev i helsefag?? Anonymkode: 0dded...961
boblevann Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Høres ut som det er 2. Hver helg, fredag lørdag og søndag med 7,5 time hver vakt. Høres det ut som, hvertfall. Lønnen din er fastsatt på bakgrunn av DINE kvalifikasjoner og DIN ansiennitet, og er ikke generell. Du har nok fått fagarbeiderlønn + noe tillegg for studiet. En annen som kun var sykepleierstudent uten erfaring og fagbrev hadde nok ikke fått den lønna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå