Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Mulig dette ikke er riktig sted,men dere her vet kanskje dette. Jeg har bestilt varer fra strawberrynet. Er klar over at jeg må betale toll for varer over 200 kr, men hvorfor skal jeg betale 184 kr i MVA. moms for hva???? Forenklet tollbehandling kostet bare 72. Men den monsen var rådyr!!! Også skjønner jeg ikke hva jeg betaler moms for.
birgitte242 Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Ikke bekymre deg så mye over det du, bare send en faks med kvitteringene eller scan dem og email dem til strawberrynet sammen med ordrenr. ditt og du får refundert hvert enest øre!
camilla26 Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 dem skriver jo ikke ned verdien lenger. :veldigsur:
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Mulig dette ikke er riktig sted' date='men dere her vet kanskje dette. Jeg har bestilt varer fra strawberrynet. Er klar over at jeg må betale toll for varer over 200 kr, men hvorfor skal jeg betale 184 kr i MVA. moms for hva???? Forenklet tollbehandling kostet bare 72. Men den monsen var rådyr!!! Også skjønner jeg ikke hva jeg betaler moms for.[/quote'] Du betaler ikke toll, men moms på varer over 200 (men under 1000 kroner). Så hvis du blir avkrevd 184 i moms, har du vel bestilt for litt over 700 kroner? Det høres riktig ut for meg.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 ahh... da så, skjønte ikke dette nemlig Takk skal du ha for det oppklarende svaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå