AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 jeg jobber i bv, under blant annet saker som beskyttet tilsyn. hvordan føles det for dere foreldre? tidligere erfaringer? Anonymkode: 5ee52...98e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Jeg har jobbet i barnevernet i flere år, og har aldri hørt begrepet "beskyttet tilsyn" før. (Dette indikerer jo at den som har tilsyn med samværet må ha beskyttelse) Mener du samvær med tilsyn, eller snakker du om noe helt annet? Anonymkode: c8bd1...d7f 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Biologisk forelder er blitt dømt av retten til å kun ha samvær med barn ved beskyttet tilsyn, dvs en barnet stoler på eller person oppnevnt av BV er der som en støttende person for barnet. vanlig ved saker som involverer vold. Anonymkode: 5ee52...98e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet i barnevernet i flere år, og har aldri hørt begrepet "beskyttet tilsyn" før. (Dette indikerer jo at den som har tilsyn med samværet må ha beskyttelse) Mener du samvær med tilsyn, eller snakker du om noe helt annet? Anonymkode: c8bd1...d7f glemte å sitere her Anonymkode: 5ee52...98e
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Biologisk forelder er blitt dømt av retten til å kun ha samvær med barn ved beskyttet tilsyn, dvs en barnet stoler på eller person oppnevnt av BV er der som en støttende person for barnet. vanlig ved saker som involverer vold. Anonymkode: 5ee52...98e Jeg synes du skal vurdere å utøve såpass med yrkesetikk at du enten drøfter dette med andre kollegaer, med de brukerne det gjelder eller med eventuelle brukerorganisasjoner og ikke legger ut om det på nett. Anonymkode: e07aa...1c2 12
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Biologisk forelder er blitt dømt av retten til å kun ha samvær med barn ved beskyttet tilsyn, dvs en barnet stoler på eller person oppnevnt av BV er der som en støttende person for barnet. vanlig ved saker som involverer vold. Anonymkode: 5ee52...98e Altså standard samvær med tilsyn (eller beskyttet samvær om du vil). Med en slik blanding av begreper var det litt vanskelig å se hva du spurte etter. Når det var erfaringer rundt samvær med tilsyn du var ute etter synes jeg ikke dette er stedet å spørre. Anonymkode: c8bd1...d7f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #7 Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes du skal vurdere å utøve såpass med yrkesetikk at du enten drøfter dette med andre kollegaer, med de brukerne det gjelder eller med eventuelle brukerorganisasjoner og ikke legger ut om det på nett. Anonymkode: e07aa...1c2 What? Dette er vel noe som kan diskuteres akkurat på lik linje med alt annet? Anonymkode: a86fc...796 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #8 Skrevet 20. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal vurdere å utøve såpass med yrkesetikk at du enten drøfter dette med andre kollegaer, med de brukerne det gjelder eller med eventuelle brukerorganisasjoner og ikke legger ut om det på nett. Anonymkode: e07aa...1c2 Jeg legger ikke ut om noen ting, jeg spør etter erfaringer. Bor langt nord i norge på et lite sted, få å drøfte med. Anonymkode: 5ee52...98e 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #9 Skrevet 20. juni 2018 Du kan jo sjekke siden - vi som vil ha barneværnet fjernet på facebook så får du kanskje litt innsyn Anonymkode: 5e095...58e 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #10 Skrevet 20. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ikke ut om noen ting, jeg spør etter erfaringer. Bor langt nord i norge på et lite sted, få å drøfte med. Anonymkode: 5ee52...98e Som innebærer at noen andre må legge ut om konkrete ting. Diskuter fag med ansatte i andre kommuner eller inad i fylkeskommunen, men ikke her. Anonymkode: 2cf64...e30 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #11 Skrevet 20. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som innebærer at noen andre må legge ut om konkrete ting. Diskuter fag med ansatte i andre kommuner eller inad i fylkeskommunen, men ikke her. Anonymkode: 2cf64...e30 Haha, ja for det skjer jo aldri her på KG... Anonymkode: 5ee52...98e 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #12 Skrevet 20. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo sjekke siden - vi som vil ha barneværnet fjernet på facebook så får du kanskje litt innsyn Anonymkode: 5e095...58e Hehe, ja melde seg inn der og spørre Anonymkode: a48cc...db0 3
Biloba Skrevet 20. juni 2018 #13 Skrevet 20. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Som innebærer at noen andre må legge ut om konkrete ting. Diskuter fag med ansatte i andre kommuner eller inad i fylkeskommunen, men ikke her. Anonymkode: 2cf64...e30 Det er vel ingen som MÅ svare på noe i trådene her? 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #14 Skrevet 21. juni 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Som innebærer at noen andre må legge ut om konkrete ting. Diskuter fag med ansatte i andre kommuner eller inad i fylkeskommunen, men ikke her. Anonymkode: 2cf64...e30 Det gjør det vel ei! Anonymkode: a86fc...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå