AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Er dette noe å bekymre seg for? Vet hun er på slank, men dette er jo ikke friskt. Er dette en typisk rett for de som går i gal rettning? Anonymkode: a967c...409
SesameStreet Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 (endret) Jeg syns det er litt lite informasjon å gå på. Spiser hun normalt til vanlig? Jeg vanner ut juice fordi jeg syns det smaker veldig sterkt hvis jeg ikke gjør det. Noen rare matvaner kommer man ikke utenom. Endret 21. juni 2018 av SesameStreet 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Vi kan jo ikke si noe fra eller til kun ut ifra det lille du gir av informasjon. Anonymkode: 8e59e...26d
Gjest BearMama Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 Den ene lille tingen sier ingenting. Jeg drikker Pepsi Max i stedenfor Cola.
SnoopyBoy Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Følg med på kostholdet hennes. Finnes veldig mye nyttig informasjon på nettet, søk opp og les
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 Kesam kan være litt ekkel i konsistensen for noen, for tykk. Jeg strever med å spise kesam, føler den vokser litt i munnen. Vil tippa det er for å få den mer som yoghurt i konsistensen. Kesam er jo mer mettende enn yoghurt så jeg ville ikke tenke at dette var et problem i seg selv. Å vanne den ut gjør jo ingen forskjell på kaloriinnhold eller metthetsfølelse. Se heller på resten av det hun spiser tenker jeg Anonymkode: fa018...e35 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #7 Skrevet 20. juni 2018 Hvor gammel er hun? Jeg syns ikke du kan si at noen har en spiseforstyrrelse kun på bakgrunn av at de vanner ut kesam, for å si det sånn Anonymkode: ea9ab...e1e
BiancaWhite Skrevet 20. juni 2018 #8 Skrevet 20. juni 2018 Kesam inneholder mer protein enn vanlig yoghurt, men kan smake litt tørt. Jeg blander gjerne ut tyrkisk yoghurt selv.
Anonym2022 Skrevet 20. juni 2018 #9 Skrevet 20. juni 2018 Det er en typisk ting å gjøre, ja. Men hvis hun spiser normalt ellers, så tror jeg ikke du skal bekymre deg.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #10 Skrevet 21. juni 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er hun? Jeg syns ikke du kan si at noen har en spiseforstyrrelse kun på bakgrunn av at de vanner ut kesam, for å si det sånn Anonymkode: ea9ab...e1e Hun er over 20 og sikkert gått ned 15 kg i år. Nå ser jeg ikke forskjell på henne og 14 åringen bak i fra Anonymkode: a967c...409
SnoopyBoy Skrevet 21. juni 2018 #11 Skrevet 21. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er over 20 og sikkert gått ned 15 kg i år. Nå ser jeg ikke forskjell på henne og 14 åringen bak i fra Anonymkode: a967c...409 Er hun 20 år, flyttet ut og har nå kommet tilbake for å være hjemme med dere i sommer? Det er faktisk ene veldig stressende periode i livet, og ting kan utvikle seg. Jeg har hørt om andre dette også ar skjedd med, men det behøver ikke å være snakk om spf selv om at hun er gått ned mye, hun kan ha en form for annen sykdom, eller bare rett og slett vært lat når det kommer til matlaging. Jeg bor for meg selv, jeg har heller gått opp litt men jeg spiser ikke så mye lenger, jeg spiser mindre men mer sjokoalde, potetgull så holder vekta, men det er vanlig å gå enten veldig mye opp eller ned etter man har flytta. Har ei kusina so flytta for seg selv også samtidig som meg, hu la også på seg maaassee Så man endrer seg litt da, behøver ikke være spf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå