Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente20inlove
Skrevet

Jeg har i lang lang tid vært betatt av en kollega av svogeren min, selv om jeg stort sett har hatt kjæreste den tiden jeg har kjent han. Vi har aldri hatt noe særlig med hverandre å gjøre, har vi møtt hverandre har det vært gjennom søstern min og mannen hennes og det har vært helt tilfeldig.

I høst flyttet jeg sammen med kjæresten min, vi sleit veldig og jeg prøvde og flytte ut flere ganger. Ei helg skulle vi hjem til meg og på fest. Dit kom også svogeren min og kollegaen hans. Jeg og kjæresten min begynte og krangle, det ente med at han gikk hjem. Siden vi hadde så mange problemer, og akkurat dette hadde skjedd så mange ganger - bare omvendt - at jeg gikk hjem alene og han fortsatte festen, gjorde jeg det samme. Jeg ble med svogeren min og kollegaen han på nachspiel, og vi fant virkelig tonen. Vi flørtet, kysset og kosa. Det var liksom noe helt annet enn med kjæresten min, det var som om jeg hadde følelser for han :oops:

Uansett etter den kvelden var forholdet til meg og samboern over (endelig) og jeg flyttet tilbake til hjem stedet mitt. Jeg og kollegaen til svogeren min har holdt kontakten siden, og jeg blir bare mer og mer forelska. Begynner å tro at jeg aldri har vært forelska før, dette føles helt spesielt. Høres helt klisje ut, men fra første gangen vi møttes var det noe spesielt.

Jeg har spurt om han vil bli med å finne på noe, og det vil han, men hver gang kommer det noe i veien for han, som oftest jobb. (Untak 1 gang - en lørdagskveld inviterte jeg, søsteren min, og mannen hennes han hjem til dem for å spise pizza, da kom han helt fra hjemstedet sitt (som er 2,5 timer unna).

Det som er problemet her, er at han forvirrer meg så - hva vil han? En dag kjører han over to timer for å være sammen med oss (meg??) noen få timer. (svogern og søstra mi mener at han gadd ikke komme helt dit for å møte dem). Og en annen dag svarer han nesten ikke på melding, og dersom vi skal finne på noe så kan han ikke si om han kan komme eller ikke før samme kveld.

Svogeren min mener han er usikker på dette, siden han ikke har vært i forhold før, og at han mest sansynlig aldri har vært borti ei jente. Jeg har tenkt på å sende melding til han og spørre om det er sjans for at det blir noe mer mellom oss, men er dette dumt? Og kan det være at han er "redd" siden han aldri (kanskje) ikke har vært sammen med noen før, og han vet at jeg har det. Den kvelden vi var på nachspiel var det han som tok initativet til alt som skjedde. Vi har møts noen ganger, men det er stort sett tilfeldig. Vi begge er veldig sjenerte.

Jeg er 20 og han er 21.

Jeg er desperat etter råd for hvordan jeg kan få han på kroken!!!!! :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er skråsikker på at du vil få ham, dersom du virkelig vil ha ham :-)

Sjenerte mennesker liker ofte sjenerte tilnærmelser. Slik vi selv er foretrekker vi andre, ikke sant :-) Si det til ham, på din egne sjenerte måte så går det bra skal du se :Nikke:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg tror jeg hadde vært tilbakeholden om han unnlot å svare på meldinger å sånn. Men det er klart det må være frustrerende om han gir doble signaler (som du skriver). Men jeg tror jeg hadde lagt meg litt lavt i terrenget, er en utrolig fin balansegang mellom å gi nok til at interessen holdes oppe, og å ikke gi så mye at man kveler :) Men de har godt av å jobbe litt, da vil du også føle deg mye mer sikker på at - You are the one :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Men de har godt av å jobbe litt

:o

Jeg og chrizzy har pratet om dette nå, og vi er begge enige i at du må gi alt du har! :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror neppe han kjørte 2,5 time for pizzaen`s skyld :o Jeg synes ikke du skal stresse jeg, om dette kommer fordi han er usikker så la han få litt tid på seg. Kanskje han sitter med den samme spesielle følelsen og må venne seg til den?

Også kan det hende han faktisk har mye å gjøre, at det er grunnen til at du noen ganger ikke får "kontakt".

Lykke til :-D

Gjest Jente20inlove
Skrevet

Takker for alle oppmuntrende svar :-)

Jeg har vel bare godt av å kjempe litt, sikker på at han er verdt det :P Kan ikke få alt servert på sølvfat heller!!

Gjest Hinthint
Skrevet

Du spør ikke om så viktige ting på sms, du ringer! Hvis ikke så kommer du mest sannsynlig til å bli enda mer forvirra enn det du var. Bare et godt råd. De som sender melding om sånne ting viser at de er utrolig usikre på seg selv, og det er sjelden en egenskap noen blir tiltrukket av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...