AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Finnes det? Jeg har brun/mørkebrunt hår og har ofte farget selv men fyr til frisør fordi jeg vil ha kald brunfarge. Jeg sliter med det.. Nesten alle er fulle i rødt. Noen tips? Bilde av den fineste brunfargen jeg vet. Anonymkode: a03d4...c3e
Roci Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Du må kjenne til fargekodene. Snakk med frisøren din og hør hvilken fargekode det er på fargen hun bruker, og se om du finner en hjemmefarge med tilsvarende fargekode.
Yuumi Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 (endret) Leste at hvis det ikke sluttet på 0 så var det varm farge. Det var forresten en kjempefin brunfarge.. Tror den er veldig lik min naturlige, men den har jeg egentlig ikke sett siden jeg begynte å farge håret for 20 år siden :< Endret 20. juni 2018 av Emblja
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 5 minutter siden, Emblja skrev: Leste at hvis det ikke sluttet på 0 så var det varm farge. Det var forresten en kjempefin brunfarge.. Tror den er veldig lik min naturlige, men den har jeg egentlig ikke sett siden jeg begynte å farge håret for 20 år siden :< Jeg har farget med farger som sluttet på 0, men syntes det var rødt i dem likevel etter noen vask. Anonymkode: e4406...007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå