Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forslag?

Vurderer Kanken fra Fjellreven. Det er i hvert fall et statusmerke.

Hvis en sekk fra HM er Kiwi, er Fjellreven Meny.

Tenker også Bergans eller Polarn er merker av kvalitet?

Anonymkode: c895c...8cc

Gjest padawan
Skrevet

Jeg synes du heller bør tenke på hvor praktisk den er og behagelig å bruke istedenfor hvor du kjøper den.

AnonymBruker
Skrevet

Joda, fjellreven er ''status'' i dag, men jeg vil tro den går rimelig kjapt av moten, ser for meg at den ender som disse michael kors veskene som absolutt alle plutselig hadde. Ikke er den fin heller. 

Jeg liker beckmann-sekkene. Om det er til en ungdom/voksen ville jeg gått for urban eller collage. 

Anonymkode: 7168c...cad

Gjest padawan
Skrevet

Hva skal du bruke sekken til? Backpacking? Storbyferie? Skolen? er det de to første (eller lignende ting) er Osprey, Lowe Alpine, Norrøna og Bergans gode merker.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, fjellreven er ''status'' i dag, men jeg vil tro den går rimelig kjapt av moten, ser for meg at den ender som disse michael kors veskene som absolutt alle plutselig hadde. Ikke er den fin heller. 

Jeg liker beckmann-sekkene. Om det er til en ungdom/voksen ville jeg gått for urban eller collage. 

Anonymkode: 7168c...cad

Øøøh..??!! Status i dag og kjapt av moten? Tror ikke det, gitt! Kånken har i så fall vært "på moten" i sånn ca 30 år. Den var i alle fall masse i bruk da jeg studerte tidlig på -90-tallet, så Michael Kors-sammenlikningen er ikke akkurat noen innertier.

Jeg holder med @padawan og synes du skal vurdere sekken utfra hva den skal brukes til. Jeg har selv vurdert Kånken som sekk til hverdags, jobb, enkeltovernattinger og andre småting, og synes det er en fin sekk. Jeg endte til slutt med en annen Fjällrävensekk som heter Räven. Den har bedre bæresystem, flere rom og polstret datalomme.

Anonymkode: a6226...a05

• Liker 2
Skrevet

Alle sekkene til Fjällräven heter Kånken, men de finnes i forskjellige modeller. Anbefaler også den med polstrede skulderreimer, og plass til PC.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hanne67 skrev:

Alle sekkene til Fjällräven heter Kånken, men de finnes i forskjellige modeller. Anbefaler også den med polstrede skulderreimer, og plass til PC.

Nei, du har misforstått. Det er bare de ulike modellene av den firkantede sekken med de to bærehåndtakene som heter Kånken. Fjällräven har drøssevis av sekker i andre modeller også. De heter ikke Kånken.

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du har misforstått. Det er bare de ulike modellene av den firkantede sekken med de to bærehåndtakene som heter Kånken. Fjällräven har drøssevis av sekker i andre modeller også. De heter ikke Kånken.

Ja, men nå tenkte jeg på at det finnes mange modeller av Kånken, og ikke bare den vi er mest kjent med. Denne  f.eks. har plass til PC i en polstret lomme og har polstrede skulderreimer, - mye behageligere enn den tradisjonelle.

AnonymBruker
Skrevet

Skal brukes til studier. Er over 20 år.

Helst ingen barnehagesekk, da, nei.

Anonymkode: c895c...8cc

Skrevet

Kånken er så overvurdert.  Den er jo ikke noe god på ryggen (selv med polstrede stropper).  Og så er den ikke pen engang. Sekken min fra Ospray er ikke spesielt fin å se på den heller,  men helt nøytral svart, og veldig, veldig god.

Sekk er uelegant uansett,  men en nødvendighet når man skal ha med pc, skolebøker,  termos,  vannflaske og mat til en hel dag. Da er det viktigste at den er komfortabel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...