Gå til innhold

Paparazzier

Melian

Anbefalte innlegg

Var det noen som så den "dokumentaren" om kjendiser som klikker på TVNorge?

Har sett lignende programmer, og jeg har tenkt med meg selv: Er det ingen ting man kan gjøre for å stoppe slike syke mennesker som fotfølger kjendiser? Det å være stalker og paparazzi har den samme betydning synes da jeg. Det er ikke det minste rart at det renner over for kjendisene. Hadde jeg vært kjendis tror jeg hadde blitt en massemorder! :ler:

De er virkelig helt psyko; de gjør hva som helst for å få et bilde eller videosnutt.

Jeg støtter IKKE slike syke mennesker. Jeg kjøper aldri sladderblader, og skrur av program som benytter seg av bilder av kjendiser. Jeg vil ikke støtte noe som jeg synes er så sykt, så sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder paparazzier så er det vel en stor del av deres fortjeneste at det er "kjendiser" i det hele tatt.

Kjendiser lever av å bli tatt bilde av, og de lever av sladreblader og programer med omtale av dem. Uten slikt hadde de jo ikke vært kjendiser!

Men på den annen side, finnes det jo mennesker som går for langt, uansett hva de driver med......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si meg uenig der. De fleste kjendiser lever av et yrke; skuespiller, kunstner av et slag eller tv-vert osv. Det er det som er jobben. Og så klart innebærer det at de må være profilerte. De vil gjerne være mye i media, men det innebærer vel ikke å ha fotografer stående utenfor huset ditt for å prøve alt de har i sin makt å ta bilde av deg mens du elsker med mannen din i sengen, eller at det gjør alt for å finne ut hvorfor du og din 15-årige gamle datter prøver å komme dere til klinikk som utfører aborter osv.

Det var ikke problem med å bli kjendis før heller, da uten at man ble fotfulgt 24 timer i døgnet. Man trenger IKKE (hverken oss eller kjendiser) slik terrorisering. Hvorfor tror du at Diana utsatte seg for en så stor fare for å komme seg unna paparazziene? Tror du ikke det må være et rent helvete? Synes du de fortjener et slikt helvete for å være en kjendis? Jeg snakker om paparazzier. Ikke de fotografene som lever på "lovlig" vis. Paparazziene er de som fotfølger deg overalt, presser kamera 1 mm fra ansiktet, og ikke forsvinner enda man sier ifra om at en invaderer ens privatliv. Skikkelige journalister og fotografer takler å bli irrettesatt når en går over streken, og respekterer folkevett og sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du leste den siste setningen i innlegget mitt, men....

Det finnes både og i alle yrker. Skuespillere , modeller osv de lever av at folk er interesserte i hva de driver med. De VET at det følger fotografer med på kjøpet når man går inn for et sånt profilert yrke!!!

Klart at NOEN går over streken, men de fleste lever faktisk av å fotografere for kjendisblader a la Se&Hør......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk med meg din siste setning.. :-) Det var de jeg prøvde å snakke om. De som går over streken. Jeg synes de burde blitt straffet for dette, men istedenfor får de dure frem som de vil og tjener flesk på dette. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...