AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Hei! Har daten en fyr siden april. Han er 34 og jeg er 25. Jeg har ikke hørt noe fra han på seks dager. Sist vi hadde kontakt var på snap, hvor han fortalte at han hadde blitt 80% sykemeldt pbg et vondt kne, og at han savnet smilet mitt, og at jeg måtte nyte livet. Siden det har det vært tyst. Hvordan går jeg frem videre? glemme fyren eller la ting tusle og gå?Skal sies at det er fotball-VM og han er over snittet glad i sport. I tillegg har han jobbet mye den siste tiden, og knapt hatt fritid, og at han prioriterer venner og familie før meg. Sist vi møttes var det overnatting og god stemning. Anonymkode: 67803...b97
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Synted du skal ta kontakt og høre hvordan det går med han. Anonymkode: 1c3ac...717 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Ville sendt han en ny snap eller melding å hørt hvordan det gikk med han siden han er sykemeldt og se om han svarer 😊 når jeg leser det du skriver skulle jeg nesten tro det var samme fyr jeg dater 🙈 Anonymkode: 36578...a57 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville sendt han en ny snap eller melding å hørt hvordan det gikk med han siden han er sykemeldt og se om han svarer 😊 når jeg leser det du skriver skulle jeg nesten tro det var samme fyr jeg dater 🙈 Anonymkode: 36578...a57 Jeg håper ikke det er den samme, men hvem vet Har ikke lyst til å legge ut for mange avslørende ting. Men skal sende han en melding etterpå, så får vi se... Anonymkode: 67803...b97 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper ikke det er den samme, men hvem vet Har ikke lyst til å legge ut for mange avslørende ting. Men skal sende han en melding etterpå, så får vi se... Anonymkode: 67803...b97 Det er nok ikke samme men kunne nesten høres sånn ut 😉 lykke til, får håpe det ordner seg for dere og at han svarer og alt er normalt Anonymkode: 36578...a57
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #6 Skrevet 21. juni 2018 Oj! Høres ut som samme fyren jeg dater også, han hadde også blitt 80% sykmeldt pga et kne, og på samme alder... kanskje han dater flere samtidig eller har gått videre? Eller så er det bare tilfeldigheter og ikke samme selvfølgelig!😂 Anonymkode: fd099...7f6 3
herzeleid Skrevet 21. juni 2018 #7 Skrevet 21. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oj! Høres ut som samme fyren jeg dater også, han hadde også blitt 80% sykmeldt pga et kne, og på samme alder... kanskje han dater flere samtidig eller har gått videre? Eller så er det bare tilfeldigheter og ikke samme selvfølgelig!😂 Anonymkode: fd099...7f6 Jøss! Høres nesten ut som han jeg også...Neida Men Ts: Har du gitt noe lyd fra deg de siste dagene? Hvis ingen tar initiativ betyr det jo ikke nødvendigvis at ikke han vil sette pris på om du gjør det, eller ta kontakt når han føler seg bedre. 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #8 Skrevet 21. juni 2018 TS Jeg kan røpe at vi bor i Oslo og at han har hund. Jeg sendte han en melding på Messenger i stad, men han har ikke lest den ennå, men han har vært aktiv. Får vente og se. Kan jo hende han har gått lei/ mistet interesse/ dater andre. Kjedelig, siden jeg synes vi har hatt så god kontakt, og har virket som en type som har lyst til å slå seg til ro. Men ja, jeg har selv begynt å miste motet. jeg har ikke blitt slettet fra noen sosiale medier, og siste snap var veldig hyggelig - som sagt. Og han er veldig glad i sport- men snedig med fra mye kontakt til ingenting/ overse. Anonymkode: 67803...b97
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #9 Skrevet 22. juni 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: TS Jeg kan røpe at vi bor i Oslo og at han har hund. Jeg sendte han en melding på Messenger i stad, men han har ikke lest den ennå, men han har vært aktiv. Får vente og se. Kan jo hende han har gått lei/ mistet interesse/ dater andre. Kjedelig, siden jeg synes vi har hatt så god kontakt, og har virket som en type som har lyst til å slå seg til ro. Men ja, jeg har selv begynt å miste motet. jeg har ikke blitt slettet fra noen sosiale medier, og siste snap var veldig hyggelig - som sagt. Og han er veldig glad i sport- men snedig med fra mye kontakt til ingenting/ overse. Anonymkode: 67803...b97 Venter spent på om dere snakker med samme fyr Anonymkode: af8f5...be5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #10 Skrevet 22. juni 2018 Oioi, her var det ikke mye selvrespekt å spore. Når han prioriterer venner, familie og du tror selv fotball-vm er viktigere enn deg for han bør DU ghoste han, om han ikke har kommet deg i forkjøpet. Anonymkode: b76e5...52d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #12 Skrevet 22. juni 2018 TS fikk svar omsider i går, etter noen timer bare. Han hadde det kjipt, blitt dårligere. Han Skulle se om vi kunne møtes til uka, men tviler på at han kommer til å følge det opp. Så ja, jeg har vel egentlig gitt opp. Anonymkode: 67803...b97 2
Ritter Skrevet 23. juni 2018 #13 Skrevet 23. juni 2018 Så feigt å bare late som ingenting. Og hvis han glemmer deg fordi det er fotball-VM, da sier det det meste. Gå videre, du. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #14 Skrevet 23. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: TS fikk svar omsider i går, etter noen timer bare. Han hadde det kjipt, blitt dårligere. Han Skulle se om vi kunne møtes til uka, men tviler på at han kommer til å følge det opp. Så ja, jeg har vel egentlig gitt opp. Anonymkode: 67803...b97 Gi det opp. Han kan vel sende snap selv om han er dårlig? Han har nok glemt deg, hatt andre ting å gjøre.. Finn en som gir deg i hvert fall litt oppmerksomhet hver dag! Anonymkode: 4d2a2...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå