AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Hei jeg skal fly hjem fra syden i natt og det er første gang jeg er på tur alene (helt alene) og har alt ansvar selv. Jeg skal bli hentet på Gardermoen, men hun som skal hente meg lurer på når.. Hvor lang tid tar det fra man har landet til man har fått bagasje og er på tur ut av flyplassen? Siden flyet lander midt på natta (ca 03.00) så er ikke gardermoen stapp full Anonymkode: 382c5...27f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Det tar vel ca 20-30 minutter fra flyet lander til du har hentet bagasjen og er på vei ut døren vil jeg tro, men jeg har aldri tatt tiden på det Anonymkode: 12161...19b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Det svaret over er ikke så dumt. Jeg ville umiddelbart tenkt (og jeg har landet på Gardermoen mange ganger siste året) at det tar litt mer, men en halvtime er kanskje ok realistisk nattestid. Spørs selvfølgelig litt hvor på flyplassen dere lander også. Men fra flyet er "registrert landet" tar det en god stund før dere har kommet inn til gate og du faktisk kommer deg av flyet. Så skal du eventuelt spasere et stykke (den tiden bruker de vel gjerne på å frakte bagasjen uansett), finne bagasjen og spasere ut. Tenker du kan si en halvtime etter. Evenuelt litt mer, om du er redd for å få vedkommende til å møte opp altfor tidlig, du overlever vel å vente noen minutter. Skal du i tax-free tar jo det også litt tid, den er jo normalt åpen så lenge det lander fly, men uten det tenker jeg en halvtime fra landing til henting er greit. Anonymkode: 56701...aee
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 Supert! Takk for svar begge to😊 Anonymkode: 382c5...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå