AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Ble i går fortalt av min samboer at han var blitt invitert i trekant med en god venn og hans samboer to ganger på kort tid når jeg var vekkreist på jobb. Kjenner at dette plager meg stort! Han har avslått begge gangene. Men for noen år siden tok han opp temaet om trekant og jeg sa (etter å ha tenkt igjennom det) at det ikke var noe for meg. I tillegg er hun er type dame han liker veldig godt! Føler meg fysisk dårlig mtp at de spør når de vet at jeg ikke er hjemme. Synes det er vanskelig å skulle forholde seg normalt til dette paret. Tips for å glemme mottas med stor takk. Anonymkode: b7ec6...282
Mrs.Under Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Uh, ja, skjønner godt at du syns det er skikkelig ubehagelig! På den positive siden, så har han fortalt deg om dette, og han har sagt nei. Så her tror jeg definitivt at du skal være trygg på at du har en ærlig og god mann som samboer. Hadde han hatt lyst å vært med, så hadde han aldri sagt noe til deg om dette. Snakk med han, og si at du syns det er vanskelig å forholde seg til dem, for det tror jeg sikkert det må være for han også. Jeg mener, hallo, kompisen hans har sagt at han har lyst på han..... Har ingen tips til hvordan du skal forholde deg til dem, annet enn at jeg selv nok ville ha begrenset kontakten med dem noe, og i alle fall unngått situasjoner med alkohol! 1
A_nanas Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Hvorfor spør de folk de kjenner? Så utrolig harry? Kunne aldri falt meg inn 😂 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 Er du sikker på at det stemmer? Høres ut som en perfekt ting å si med tanke på å få deg på gli. Når du er kvalm nok virker det sikkert som et bedre alternativ å bli med på trekant selv enn å risikere at han gjør det på egenhånd. Spesielt hvis du vet/tror at han et fristende tilbud lett tilgjengelig... Anonymkode: 3c81b...674
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Han forteller deg i det minste om dette. Jeg er så rett frem at jeg hadde sendt dette paret en melding å sagt i klartekst at de skal slutte å legge seg etter samboeren din. Anonymkode: da361...2eb 3
Gjest Alterego666 Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han forteller deg i det minste om dette. Jeg er så rett frem at jeg hadde sendt dette paret en melding å sagt i klartekst at de skal slutte å legge seg etter samboeren din. Anonymkode: da361...2eb Har ikke samboeren sagt dette selv? Når han er så ærlig at han forteller dette, er det vel ikke grunn til å bli eiesyk. Han er voksen og bør kunne klare å si fra selv, det er til syvende og sist hans avgjørelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå