AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Samboer og jeg er på husjakt, og vi gleder oss selvsagt, men jeg kjenner jeg har litt småpanikk. Med både lånet og alle de andre utgiftene som medfører med eie av et hus kjenner jeg at jeg har beina litt for godt planta på jorda. Jeg vet vi klarer det, men jeg vet også at det ikke blir så romslig økonomisk som det er i dag (leie). Jeg har aldri eid noe større enn en bil før. Er det normalt å få litt småpanikk før et huskjøp? Anonymkode: 6c39e...6a5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #2 Skrevet 13. juli 2018 Hvis du har bodd rimelig, så skjønner jeg godt at man får litt panikk. Jeg har leid dyrt i flere år, og hadde panikk for å måtte leie videre :p Ellers er det jo et stort ansvar, penger som skal legges av til vedlikehold og kommunale avgifter etc. Anonymkode: 0f93b...602
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2018 #3 Skrevet 13. juli 2018 Det er helt normalt ☺Hvor mye betaler dere i dag? Og hva blir utgiften ved kjøp? ☺ Anonymkode: de687...8ae
Knirke Skrevet 13. juli 2018 #4 Skrevet 13. juli 2018 Jeg ville også hatt panikk... Synes folk tar så utrolig lett på et lån på 2-3 millioner, fordi «alle andre» har tilsvarende gjeld og det er helt normalt i Norge i dag. Når jeg setter meg ned og tenker på hvor mye penger det egentlig er, så er det faktisk helt svimlende. Sette seg i gjeld frem til pensjonsalder for et bøttekott, liksom? Nei takk... 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 #5 Skrevet 14. juli 2018 For mange år siden synes jeg 200k var mye penger for en leilighet. Noen år senere fikk jeg kjenne svette av 1200k. Så gikk det videre til et prosjekt til nesten 4000k utenfor storbyen. Neste prosjekt ser jeg for meg kan bli 10000k eller mer. OG jeg hadde stress med så små beløp før! Anonymkode: 7aeb6...774 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå