Gjest Betty Boop Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Fotografen vår har bedt oss sette opp en liste over de gruppene vi vil ha tatt bilde av utenfor kirken. F. eks: Brud og brudgom Brud og brudgom + forlovere Brud + forlover Brudgom + forlover Brud og brudgom + alle 4 foreldre Brud og brudgom + hhv hans og hennes foreldre Brud + hennes foreldre Brudgom + hans foreldre Alle gjestene Er dette vanlige grupper? Andre grupperinger som kan være fine? Broren min er forlovet, broren (han er også forloveren) til sambo har kjæreste, hvis vi tar noen bilder med søsken, bør disse da være med?
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Er det veldig stress å få tatt slike gruppe-bilder eller? Ser for meg pappa-fotograf springe rundt og rundt for å finne dei rette folka, liksom...
Gjest Betty Boop Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Er det veldig stress å få tatt slike gruppe-bilder eller? Ser for meg pappa-fotograf springe rundt og rundt for å finne dei rette folka, liksom... Fotografen sa at vi ikke burde ha for mange, vi skal bare henge rundt kirken i ca. 20 min etter vielsen er ferdig - kjedelig for gjestene å stå og vente på all denne knipsingen. Men han ville gjerne ha avklart på forhånd hvilke vi ville ta, så gikk det litt fortere.
cezz Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Vi har lagt inn litt ekstra tid etter vielsen til dette. Vi har begge slekt fra utlandet (Sverige og Østerrike) og det er ikke så ofte at alle samles, så derfor hadde det vært veldig koslig å få tatt gruppebilder. Vi skal selvsagt ta "våre" bilder etterpå, men noen kjappe oppstillinger utenfor kirken satser vi på å få til. Det er kanskje lurt og si i fra til de dere vil ha med først, slik at de er klar over det og ikke bare forsvinner :-)
Gjest Betty Boop Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 Vi har lagt inn litt ekstra tid etter vielsen til dette. Vi har begge slekt fra utlandet (Sverige og Østerrike) og det er ikke så ofte at alle samles' date=' så derfor hadde det vært veldig koslig å få tatt gruppebilder. Vi skal selvsagt ta "våre" bilder etterpå, men noen kjappe oppstillinger utenfor kirken satser vi på å få til. Det er kanskje lurt og si i fra til de dere vil ha med først, slik at de er klar over det og ikke bare forsvinner :-)[/quote'] Er nok ingen som forsvinner - alle gjestene drar sammen med oss til mottakelsen. Vi har leid inn fotograf for hele dagen slik at gjestene slipper å vente på brudeparet i et par timer, vi vil gjerne ta i mot gjestene selv.
linky Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 dette var noe å tenke på ja...he he. vi skal også ha en bryllupsfotograf for hele dagen/kvelden, og da kan det være lurt å sette opp ei lita liste med hvem vi vil ta bilde sammen med...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå