Gå til innhold

Hvilken fugl er dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

IMG_0272.JPG

Anonymkode: 3138d...d1e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er en ung svarthvit fluesnapper kanskje? Før den sorte fargen har utviklet seg skikkelig. Den blir mindre fluffy når den er eldre også.

https://www.google.no/search?q=Ficedula+hypoleuca+brown&rlz=1CDGOYI_enNO748NO748&hl=en-GB&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwij6J3DyOHbAhUG1SwKHS6EAgoQ_AUIESgB&biw=375&bih=591#imgrc=1csGjml-Q2T4XM:

Anonymkode: 41349...b64

AnonymBruker
Skrevet

Ungfugl, linerle.

Anonymkode: bfc5c...bde

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ungfugl, linerle.

Enig i dette. :) 

Anonymkode: 5f183...33e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Apropos fugleunger: Her i gården har det dukket opp en kjøttmeisunge og en flaggspettunge i dag. ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ungfugl, linerle.

Takk, det var det jeg trodde, men var ikke helt sikker.

Anonymkode: 3138d...d1e

• Liker 1
Skrevet
På 20.6.2018 den 16.24, AnonymBruker skrev:

Apropos fugleunger: Her i gården har det dukket opp en kjøttmeisunge og en flaggspettunge i dag. ❤️

De er så utrolig søte :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Rumle skrev:

De er så utrolig søte :)

Ikke sant? Nå har det kommet flere kjøttmeisunger og noen blåmeis. De små blåmeisene fyker rundt og ser ut som de spiser fint på egenhånd. men jeg la spesielt merke til en liten kjøttmeis som gjorde seg fryktelig stakkarslig og tryglet om å bli matet så lenge foreldrene var i nærheten, men fløy rett opp til fuglematen og spiste selv når de fløy bort en tur. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant? Nå har det kommet flere kjøttmeisunger og noen blåmeis. De små blåmeisene fyker rundt og ser ut som de spiser fint på egenhånd. men jeg la spesielt merke til en liten kjøttmeis som gjorde seg fryktelig stakkarslig og tryglet om å bli matet så lenge foreldrene var i nærheten, men fløy rett opp til fuglematen og spiste selv når de fløy bort en tur. :fnise: 

Herlig! :laugh:

Har en del meiseunger her også, mest blåmeisunger i år, de er så tykke og fluffy at man nesten ikke kan se at de har nakke :fnise:   

Endret av Rumle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...