Gå til innhold

Hvor lett er det å skjule at man har en kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på folk som bor med kjæresten sin. Hvis de har masse venner, sosiale medier (som de fleste) og er sosiale mennesker, hvor lett er det å skjule sin kjæreste for en evt. date/elsker?
La oss si at denne personen deler mye på SoMe, av det han gjør, sammen med venner og alene....med aldri noen kjæreste. Skal man likevel anta at vedkommende har kjæreste? Hadde du som kjæreste reagert på at din partner delte mye, men aldri noe om deg?

Anonymkode: 1904e...bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare spørre? Men hvis personen legger ut mye oppdateringer, men aldri med en kjæreste så ville jeg gått ut fra at vedkommende var singel, evt i et nytt og uavklart forhold. Men selvsagt kan det være at en evt kjæreste ikke ønsker å være synlig på some. Mange som ikke ønsker det. 

Så jeg ville i utgangspunktet tenkt at han var singel, og så spurt avslappet 'holder du på med andre nå for tiden?' For det lurer du vel også på, ikke bare om han har en ordentlig kjæreste? 

Hvorfor tror du at han faktisk til og med har samboer? Men prøver å skjule det? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en nå som har kjæreste. Visstnok åpent forhold, men hvem vet. Fikk akkurat vite at i tilleg til henne og meg er det minst to til (i tillegg til div. ONS vil jeg tro), da ble det litt for folksomt selv for meg. Hadde han ikke sagt det selv hadde jeg ikke hatt anelse. Vi treffes ganske ofte, også hjemme hos ham. Ikke sett snurten av kjæresten hverken på SoMe eller i leiligheten. Han nevner henne aldri bortsett fra én gang da vi først traff hverandre, før vi begynte å date. Har ikke spurt hva greia er, antar hun bor et stykke unna. Han har skjult venneliste på FB er vel det eneste jeg har merket meg. Bor de sammen vil man vel se det på leiligheten i hvert fall. 

Anonymkode: b1e04...4db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å se på facebookene våre at vi har et forhold. De som kjenner oss vet det.

Anonymkode: 16984...bfc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...