Harry's kvinne Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Hva tilsvarer am størrelser de norske (10-12-14-16-18)? Hvor stort "slingringsmonn" er det egentlig på snørekjoler, dvs de med korsettoverdel og snøring i ryggen? Jeg ser enkelte averterer kjolene sine med størrelse fra 38-42, det er jo ganske mye, da? Blir den fin med snøringen "helt ute", eller har det ikke noe å si? Jeg skal bestille en kjole fra USA nå og er usikker på størrelsen, jeg er ikke spesielt velproposjonert tror jeg med mål som: 97-82-99, slik jeg forstår det må jeg ha tre størrelser: 14, 18 og 10 i en kjole, dette kan jo bli festlig
Harry's kvinne Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2005 ...forstår ikke hvorfor det kommer en smily med solbriller over størrelse 18... :-? ???
AvaAdore Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 etter det jeg har forstaatt tilsvarer amerikanske 14 norske 40.. men jeg kan ta feil... er ikke HELT inne paa det der..
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Fordi 8-tall og en parantes = solbrillesmiley! 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå